TEHNOLOGIJA

Vodeća industrija s nagrađivanom tehnologijom i dizajnom,
Suzuki vanbrodski motori pružaju značajke i pogodnosti koje čine plovidbu još ugodnijom.

OFFSET DRIVESHAFT IZMAKNUTA POGONSKA OSOVINA OD DF70A NAVIŠE

OBJAŠNJENJE :

Glava motora je izmaknuta prema pramcu čime se težište vanbrodskog motora pomiče prema naprijed.

PREDNOSTI :

  • Manje vibracija.
  • Kompaktnije dimenzije.
  • Mirnije i stabilnije upravljanje.
Diagram of OFFSET DRIVESHAFT

VARIABLE VALVE TIMING SUSTAV PROMJENJIVOG VREMENA OTVARANJA VENTILA (VVT) DF150AP, DF175, DF175AP, DF200A, DF200AP, DF250, DF250AP, DF300AP, DF350A

OBJAŠNJENJE :

Sustav VVT koristi se za kontrolu vremena otvaranja i zatvaranja usisnih ventila u ovisnosti o broju okretaja motora.

PREDNOSTI :

  • Nudi snažniji i mirniji okretni moment
  • Osigurava visoka ubrzanja u čitavom rasponu okretaja.
Diagram of VVT (VARIABLE VALVE TIMING)

DIRECT AIR INTAKE DIREKTAN USIS ZRAKA DF25/30A, DF350A

OBJAŠNJENJE :

Projektiranjem usisnog voda koji vodi zrak izravno od usisnog dijela do cilindra, izbjegnuto je povećanje temperature zraka u tom dijelu. Time se povećava učinak izgaranja.

PREDNOSTI :

  • Veća isporučena snaga kao posljedica značajnog poboljšanja izgaranja.
Diagram of DIRECT AIR INTAKE

HIGH ENERGY ROTATION VELIKA ENERGIJA ROTACIJE DF60AV, DF50AV

OBJAŠNJENJE :

Ovi vanbrodski motori opremljeni su nogom projektiranom s konačnim omjerom prijenosa 2,42, većim od standarda u klasi.
Kad se ovoj nozi pridoda propeler od 14", sistem prijenosa snage daje eksplozivni potisak.

PREDNOSTI :

  • Snažna i precizna plovidba u situacijama kad se upravlja s velikim teretima na plovilu.
  • Velika snaga da bi se učinkovito pokretali propeleri većeg promjera, osiguravajući znatna ubrzanja.
Diagram of HIGH ENERGY ROTATION

MULTI-STAGE INDUCTION VIŠESTUPANJSKI USISNI SUSTAV DF150, DF150AP, DF175, DF175AP, DF200A, DF200AP, DF225, DF250

OBJAŠNJENJE :

Usisni kolektori mijenjaju protok ovisno o broju okretaja, osiguravajući tako da u motor uvijek ulazi odgovarajuća količina zraka.

PREDNOSTI :

  • Povećanje izlazne snage kod visokih brzina, zbog većeg volumena zraka usisanog od strane motora.
  • Povećava učinkovitost izgaranja i maksimizira okretni moment povećanjem gustoće zraka pri radu na niskim okretajima.

GEAR RATIO DVOSTUPANJSKA REDUKCIJA OD DF70 NAVIŠE

OBJAŠNJENJE :

Ovaj sistem, koji uključuje sistem izmaknute osovine prijenosa, ima i funkciju prvog stupnja redukcije. Drugi stupanj nalazi se u kutiji mjenjača unutar noge motora. Ovo konstrukcijsko rješenje omogućuje dobivanje višeg omjera prijenosa i rad s većim propelerima.

PREDNOSTI :

  • Visoka efikasnost propulzije s propelerima većeg promjera
  • Plovidba sa snagom motora uvijek spremnom, uz propeler koji održava točan broj okretaja i kod povećanog opterećenja.
  • Velika snaga koja omogućuje ispravan rad propelera većeg promjera, osiguravajući tako munjevito ubrzanje.
MODEL DF70A/
80A/90A
DF100A/
115A/140A
DF150(AP)/
175(AP)/
200A(AP)
DF200/
225/250
DF250AP/
300AP
DF350A
OMJER
PRIJENOSA
2.59:1 2.59:1 2.50:1 2.29:1 2.08:1 2.29:1

LEAN BURN LEAN BURN Od DF9.9B NAVIŠE (S izuzećem DF150, DF175, DF200, DF225, DF250)

OBJAŠNJENJE :

Sustav Lean Burn Control System osigurava stehiometrijski odnos goriva i zraka na kontinuirani način ovisno o uvjetima plovidbe.

PREDNOSTI :

  • Značajan porast učinkovitosti u potrošnji kod svih brzina a pogotovo pri brzini krstarenja.
  • Fuel is saved and gasoline costs are cut thanks to improved fuel economy.
LEAN BURN
Diagram of LEAN BURN
Sa sustavom LEAN BURN motor koristi 14% manje goriva u usporedbi s prijašnjim DF300 koji nema taj sustav, a to ponajprije u području brzine krstarenja, gdje se motor normalno koristi najveći dio vremena. Podaci korišteni u ovom grafikonu dobiveni su na tvorničkim testiranjima, testova izvršenim u standardiziranim uvjetima unutar tvornice. Rezultati se mogu razlikovati uslijed različitih uvjeta korištenja (vrsta plovila, veličina, težina, vremenski uvjeti...).

BATTERY-LESS FUEL INJECTION ELEKTRONSKO UBRIZGAVANJE KOJE RADI BEZ AKUMULATORA DF9.9B, DF15A, DF20A, DF25A, DF30A

OBJAŠNJENJE :

Sklopovi korišteni na većim modelima redizajnirani su kako bi se mogli uklopiti na manjim modelima.

PREDNOSTI :

  • Jednostavno i brzo pokretanje.
  • Smanjenje potrošnje i štetnih emisija.
  • Povećanje učinka kod gotovo svakog broja okretaja.

DUAL INJECTOR DVOSTRUKI SUSTAV UBRIZGAVANJA DF350A, DF325A

OBJAŠNJENJE :

Dvostruki sustav injektora isporučuje cilindru uvijek u pravom trenutku točnu količinu goriva

PREDNOSTI :

  • Pridonosi visokom stupnju isporučene snage i učinkovitošću u potrošnji.
Picture of DUAL INJECTOR

SELF-ADJUSTING TIMING CHAIN SAMOPODEŠAVAJUĆI LANČANI PRIJENOS DF40A AND UP

OBJAŠNJENJE :

Prijenosni lanac vrti se unutar uljne kadice tako da ne zahtijeva nikad posebno podmazivanje, osim toga, opremljen je automatskim hidrauličkim natezačem za ispravnu nategnutost u svakoj situaciji.

PREDNOSTI :

  • Duža trajnost u usporedbi sa sistemima s prijenosnim remenom.
  • Ne zahtijeva održavanje.
Picture of SELF-ADJUSTING TIMING CHAIN

TWO-WAY WATER INLET DVOSTRUKI USIS VODE DF300AP, 250AP

OBJAŠNJENJE :

Sustav hlađenja motora koristi vodu usisanu kroz dva usisa na nozi motora, gdje obično ostali motori imaju jedan otvor.

PREDNOSTI :

  • Povećava se protok vode, pružajući tako bolje hlađenje.
  • Pozicioniranje usisnika vode u prednjem dijelu noge omogućuje visok stupanj usisa vode, ne samo kod visokih brzina već i kod spore plovidbe u plićim vodama.
Diagram of TWO-WAY WATER INLET

SUZUKI ANTIKOROZIVNA ZAŠTITA ALL MODELS

OBJAŠNJENJE :

Posebna zaštita primjenjena na sve aluminijske površine, korištenjem posebnih premaza koji štite dijelove koji su normalno u dodiru sa slanom okolinom.

PREDNOSTI :

  • Zaštita od korozije, značajno povećanje trajanja motora.

WATER DETECTING SYSTEM SENZOR ZA OTKRIVANJE VODE U SMJESI GORIVA OD DF100A/B NAVIŠE

OBJAŠNJENJE :

Pomaže u zaštiti motora od prisustva vlage u gorivu, koristeći poseban filter i upozoravajući skipera sa zvučnim i vizualnim upozorenjem prisustva vode u gorivu.

PREDNOSTI :

  • Sprječava pojavu vode u gorivu, koja može dovesti do siromašnog izgaranja, smanjenja snage i korozije.

DUAL LOUVER SUSTAV DVOSTRUKIH USISA ZRAKA DF350A, DF225A

OBJAŠNJENJE :

Novi DF350A/DF225A opremljeni su sustavom dvostrukih usisa zraka nazvanim “psećijim šapama”, za potpuno odstranjivanje čestica vode u zraku kojeg je motor usisao.

PREDNOSTI :

  • Garantira izravni usis, doprinoseći tako visokoj izlaznoj snazi.

DUAL PROP SUZUKI SUSTAV S DVA PROPELERA DF350A, DSF325A

OBJAŠNJENJE :

Sustav s dvostrukim kontrarotirajućim propelerima (okreću u suprotnim smjerovima) na jednom motoru.

PREDNOSTI :

  • Bolja stabilnost u plovidbi pravocrtno jer se bočna sila propulzije prvog propelera kompenzira sa silom propulzije drugog.
  • Motor prenosi snagu na vodu s boljim učinkom.
  • Veći potisak i otpornost na lomove.
  • Manji otpor zahvaljujući mjenjačkoj kutiji manjih dimenzija.
  • Bolji učinak potiska za nagla ubrzanja.

SELECTIVE ROTATION SUZUKI ODABIR SMJERA ROTACIJE 150AP, DF175AP, DF200AP, DF250AP, DF300AP

OBJAŠNJENJE :

Ova funkcija omogućuje izbor smjera vrtnje motora pomoću jednostavnog dodatnog konektora.

PREDNOSTI :

  • Isti se vanbrodski motor može koristiti u uobičajenom smjeru rotacije ili u kontrarotaciji za ugradnju u paru.
Picture of SUZUKI SELECTIVE ROTATION

TILT LIMIT GRANIČNIK TILT POZICIJE DF50AV, DF60A AND UP

OBJAŠNJENJE :

Sustav limitiranja tilt pozicije sprječava da se motor podigne iznad predodređene pozicije.

PREDNOSTI :

  • Spriječava moguća oštećenja čamca ili motora prouzrokovana pretjeranim radijusom kretanja tilta.
Diagram of TILT LIMIT SYSTEM

PRECISION CONTROL PRECIZAN SUSTAV ELEKTRONSKOG UPRAVLJANJA (ELEKTRONSKE RUČKE I UPRAVLJANJE MJENJAČEM) DF150AP, DF175AP, DF200AP, DF250AP, DF300AP, DF350A

OBJAŠNJENJE :

Operacije upravljanja motorom se obavljaju pomoću električnih signala iz udaljene upravljačke stanice a ne uobičajenim mehaničkim sistemom s kablovima.

PREDNOSTI :

  • Manje trenja i otpora nego na ručkama s mehaničkim sustavom.
  • Brzo i glatko upravljanje.
  • Integracija sa sistemom Lean Burn, što osigurava značajnu uštedu goriva u svim režimima rada.
Picture of SUZUKI PRECISION CONTROL(ELECTRONIC THROTTLE AND SHIFT SYSTEMS)

QUIET OPERATION TIHI RAD DF150AP, DF175AP, DF200A, DF200AP, DF325A, DF350A

OBJAŠNJENJE :

uku koja proizlazi iz usisa zraka prigušuje usisni rezonator.

PREDNOSTI :

  • Tihi rad.
  • Smanjena buka, znatno ugodnija plovidba.
Diagram of QUIET OPERATION

TROLL MODE SUZUKI SUSTAV PLOVIDBE NA NISKIM OKRETAJIMA (OPCIJSKA OPREMA) OD DF40A NAVIŠE (isključeni DF150/175/225/250)

OBJAŠNJENJE :

Sustav omogućuje da motor radi u smanjenom režimu rada.

PREDNOSTI :

  • Omogućuje sporu plovidbu bez potrebe za reguliranjem gasa na ručici.
Picture of SUZUKI TROLL MODE SYSTEM(OPTIONAL EQUIPMENT)

KEYLESS START SYSTEM SUSTAV PALJENJA BEZ KLJUČA DF70A NAVIŠE (isključeni DF150/175/200/225/250)

OBJAŠNJENJE :

Sustav omogućava pokretanje motora uz držanje ključa na sigurnom mjestu u blizini upravljačke konzole.

PREDNOSTI :

  • Otežava posao kradljivcima.
  • Sistem daljinskog upravljanja sadrži ključ kojeg nije potrebno umetnuti u bravu.

THREE-WAY STORAGE TRI POLOŽAJA SKLADIŠTENJA DF4/5/6A

OBJAŠNJENJE :

Primijenjeni dizajn omogućuje da se motori prilikom skidanja s plovila mogu skladištiti u tri različita položaja.

PREDNOSTI :

  • Mogu se skladištiti bilo gdje.
  • Ne morate brinuti o načinu i mjestu kod utovara.
Diagram of THREE-WAY STORAGE

SUZUKI VODI U OSVOJENIM NAGRADAMA ZA INOVACIJE

Nagrade za inovacije (koje priznaju tehnološke inovacije) koje svake godine dodjeljuje NMMA (National Marine Manufacturers Association) smatraju se među najvišim priznanjima u pomorskoj tehnologiji. Od novih proizvoda pomorske industrije u toj godini, oni se dodjeljuju “proizvodu koji pokazuje tehničko vodstvo, praktičan je i isplativ za korištenje uz niske troškove održavanja, te je uistinu koristan za potrošača.” Počevši od DT200 Exanté 1987. godine do DF350A 2017.godine, Suzuki vanbrodski motori dobili su ovu nagradu za inovacije ukupno devet puta. Osam od tih nagrada su za četverotaktne vanbrodske motore, što je daleko najviše među proizvođačima vanbrodskih motora.

Awarded Prizes 1987: DT200 Exanté / 1997: DF70 & DF60 / 1998: DF50 & DF40 / 2003: DF250 / 2006: DF300 / 2011: DF50A & DF40A / 2012: DF300AP / 2014: DF30A & DF25A / 2017: DF350A
NAGRADE
1987: DT200 Exanté / 1997: DF70 & DF60 / 1998: DF50 & DF40 / 2003: DF250 / 2006: DF300 / 2011: DF50A & DF40A / 2012: DF300AP / 2014: DF30A & DF25A / 2017: DF350A

SERVISI

VIŠE