TEHNOLOGIJA

Vodeća industrija s nagrađivanom tehnologijom i dizajnom,
Suzuki vanbrodski motori pružaju značajke i pogodnosti koje čine plovidbu još ugodnijom.

ZNAČAJKE I PREDNOSTI

  • Otporan na oštečenja
  • Obavijestava korisnika prije nastanka problema s motorom
  • Jednostavan za servis i popravak
  • SUZUKI DUAL LOUVER SYSTEM
  • WATER DETECTING SYSTEM
  • SELF-ADJUSTING TIMING CHAIN
  • DUAL WATER INLET
  • TILT LIMIT SYSTEM
  • SUB WATER INLET
  • KEYLESS START SYSTEM
  • SUZUKI ANTI-CORROSION FINISH
  • SDSM

SUZUKI DUAL LOUVER SYSTEM SUSTAV DVOSTRUKIH USISA ZRAKA DF350A/325A/300B

Novi DF350A/DF225A opremljeni su sustavom dvostrukih usisa zraka nazvanim “psećijim šapama”, za potpuno odstranjivanje čestica vode u zraku kojeg je motor usisao.

PREDNOSTI

  • Sprječava ulazak vode u vanbrodski motor.
  • Garantira izravni usis, doprinoseći tako visokoj izlaznoj snazi.

WATER DETECTING SYSTEM SENZOR ZA OTKRIVANJE VODE U SMJESI GORIVA OD DF70A NAVIŠE

Pomaže u zaštiti motora od prisustva vlage u gorivu, koristeći poseban filter i upozoravajući skipera sa zvučnim i vizualnim upozorenjem o prisustvu vode u gorivu.

PREDNOSTI

  • Sprječava pojavu vode u gorivu, koja može dovesti do siromašnog izgaranja, smanjenja snage i korozije.

SELF-ADJUSTING TIMING CHAIN SAMOPODEŠAVAJUĆI LANČANI PRIJENOS OD DF40A NAVIŠE

Prijenosni lanac vrti se unutar uljne kadice tako da ne zahtijeva nikad posebno podmazivanje, osim toga, opremljen je automatskim hidrauličkim natezačem za ispravnu nategnutost u svakoj situaciji.

PREDNOSTI

  • Duža trajnost u usporedbi sa sistemima s prijenosnim remenom.
  • Ne zahtijeva održavanje.
Picture of SELF-ADJUSTING TIMING CHAIN

DUAL WATER INLET DVOSTRUKI USIS VODE DF350A/325A/300B, DF300AP/250AP, DF250W

Sustav hlađenja motora koristi vodu usisanu kroz dva usisa na nozi motora, gdje obično ostali motori imaju jedan otvor.

PREDNOSTI

  • Povećava se protok vode, pružajući tako bolje performanse hlađenja.
Diagram of DUAL WATER INLET
DF350A

TILT LIMIT SYSTEM GRANIČNIK TILT POZICIJE OD DF50AV NAVIŠE (sa izuzetkom DF90AWQH, DF60AQH, DF50A/40A)

Sustav limitiranja tilt pozicije sprječava da se motor podigne iznad predodređene pozicije.

PREDNOSTI

  • Spriječava moguća oštećenja čamca ili motora prouzrokovana pretjeranim radijusom kretanja tilta.
Diagram of TILT LIMIT SYSTEM
DF200A

SUZUKI ANTI-CORROSION FINISH SUZUKI ANTIKOROZIVNA ZAŠTITA SVI MODELI

Posebna zaštita je primjenjena na sve aluminijske površine, korištenjem slojeva premaza visoke čvrstoće, na sve dijelove koji su normalno u dodiru sa slanom okolinom.

PREDNOSTI

  • Zaštita od korozije povećava ukupnu trajnost vanbrodskog motora
Diagram of SUZUKI ANTI-CORROSION FINISH

KEYLESS START SYSTEM SUSTAV PALJENJA BEZ KLJUČA OPCIJA : DF350A/325A/300B, DF300AP/250AP, DF200AP/175AP/150AP, DF140BG/115BG

Ovaj sustav vam omogućuje pokretanje motora tako da imate privezak za ključeve (key-fob) u blizini.

  • • Dostupan je Start i Stop jednim pritiskom
  • • Dostupno za upravljanje do 6 vanbrodskih motora
  • • Vodootporni privjesak za ključeve (Key Fob)
  • • Sigurnosna podrška s imobilizatorom

PREDNOSTI

  • Ključ za paljenje nije potreban.
  • Pruža visoku sigurnost.
keyless

SUB WATER INLET PODVODNI USISI OPCIJA : DF140BG/115BG, DF140A/115A/100A, DF90AWQH
STANDARDNO : DF60A/50A/40A

Dva ulaza vode u različitim smjerovima osiguravaju da se motor ne pregrije zbog začepljenja algama.

SDSM SUZUKI DIJAGNOSTIČKI MOBILNI SUSTAV (SDSM) OD DF9.9 NAVIŠE *

Dostupn besplatno*, ovaj servis omogućava Vam da skenirate QR code koji sadrži informacije o motoru prikazane na Višenamjenskom zaslonu ili Višenamjenskom instrumentu sa Vašim pametnim telefonom, te da pošaljete informaciju putem e-maila.

PREDNOSTI

  • SDSM aplikacija omogućuje Vam da svom autoriziranom Suzuki zastupniku pošaljete sve tehničke informacije koje su mu potrebne za servisiranje i održavanje Vašeg vanbrodskog motora brzo i jednostavno.
  • Potrebnmi su Suzuki Višenamjenski instrument ili Višenamjenski zaslon i pametni telefon koji podržava Android ili iOS

ZNAČAJKE I PREDNOSTI

  • Glatko i munjevito ubrzanje u svim radnim rasponima
  • Snažan okretni moment
  • OFFSET DRIVESHAFT
  • GEAR RATIO
  • HIGH ENERGY ROTATION
  • DUAL PROP
  • MULTI-STAGE INDUCTION
  • VARIABLE VALVE TIMING
  • DIRECT AIR INTAKE

OFFSET DRIVESHAFT IZMAKNUTA POGONSKA OSOVINA OID DF70A NAVIŠE

Glava motora je izmaknuta prema pramcu čime se težište vanbrodskog motora pomiče prema naprijed.

PREDNOSTI

  • Manje vibracija.
  • Kompaktnije dimenzije.
  • Mirnije i stabilnije upravljanje.
Diagram of OFFSET DRIVESHAFT

GEAR RATIO DVOSTUPANJSKA REDUKCIJA OD DF70A NAVIŠE

Ovaj sistem, koji uključuje sistem izmaknute osovine prijenosa, ima i funkciju prvog stupnja redukcije. Drugi stupanj nalazi se u kutiji mjenjača unutar noge motora. Ovo konstrukcijsko rješenje omogućuje dobivanje višeg omjera prijenosa i rad s većim propelerima.

PREDNOSTI

  • Velika snaga koja omogućuje ispravan rad propelera većeg promjera, osiguravajući munjevito ubrzanje.
  • Visoka efikasnost propulzije s propelerom većeg promjera.
  • Snažna navigacija, održavanje ravnomjerne rotacije propelera s većim opterećenjem.

ODNOS PRIJENOSA U SVAKOJ KLASI

MODEL DF140BG/115BG/
DF140A/115A/100A
DF100B/90A/80A/70A
DF90AWQH
DF200A(AP)/
175A(AP)/150A(AP)
DF150W
DF250/
225/200
DF300AP/
250AP
DF250W
DF350A/
325A/300B
OMJER PRIJENOSA 2.59:1 2.50:1 2.29:1 2.08:1 2.29:1

HIGH ENERGY ROTATION VELIKA ENERGIJA ROTACIJE DF60AV/50AV

Ovi vanbrodski motori opremljeni su zupčanicima dizajniranim s konačnim omjerom prijenosa od 2,42, što je veće od standardnog modela. U kombinaciji s velikim propelerom od 36 cm (14"), snažan sustav može isporučiti eksplozivni potisak. Ovo je idealno za teške brodove.

PREDNOSTI

  • Snažna i precizna plovidba u situacijama kad se upravlja s velikim teretima na plovilu.
  • Povećana snaga za okretanje propelera velikog promjera, nudi znatna ubrzanja.
  • Povećava preciznost manevriranja
  • Vrhunsko rukovanje pri malim brzinama.
Diagram of HIGH ENERGY ROTATION

DUAL PROP SUZUKI SUSTAV S DVA PROPELERA (SUZUKI DUAL PROP SYSTEM) DF350A/325A/300B

The Suzuki sustav s dva propelera vrti dva kontrarotirajuća propelera na jednom motoru.

PREDNOSTI

  • Postiže vrhunsku stabilnost prilikom pravolinijske vožnje uklanjanjem bočne sile povezane s radom jednim propelerom.
  • Snaga motora učinkovitije se prenosi na vodu.
  • Snažan povratni potisak i sila kočenja.
  • Manji otpor zahvaljujući mjenjačkoj kutiji manjih dimenzija.
  • Dobre performanse zahvatanja vode i nagla ubrzanja.

MULTI-STAGE INDUCTION VIŠESTUPANJSKI USISNI SUSTAV DF250/225, DF200AP/175AP/150AP, DF200A/175A/150A, DF250W, DF150W

Usisni kolektori se mijenjaju u kratki kod malih brzina, odnosno dugi kod velikih brzina rada, tako se osigurava pravi volumen zraka koji ulazi u motor.

PREDNOSTI

  • Povećanje izlazne snage kod visokih brzina, zbog većeg usisanog volumena zraka
  • Povećava učinkovitost izgaranja i maksimizira okretni moment povećanjem gustoće zraka pri radu na niskim okretajima.
Diagram of MULTI-STAGE INDUCTION

VARIABLE VALVE TIMING SUSTAV PROMJENJIVOG VREMENA OTVARANJA VENTILA (VVT) DF350A/325A/300B, DF300AP/250AP, DF250, DF250W, DF200AP/175AP/150AP, DF200A/175A

Sustav VVT koristi se za kontrolu vremena otvaranja i zatvaranja usisnih ventila u ovisnosti o broju okretaja motora.

PREDNOSTI

  • Nudi gladak, snažan okretni moment.
  • Omogućuje povećano ubrzanje tijekom rada za sve raspone brzina
Diagram of VVT (VARIABLE VALVE TIMING)

DIRECT AIR INTAKE DIREKTAN USIS ZRAKA DF350A/325A/300B

Projektiranje izravnog puta protoka zraka od usisnog otvora do cilindara potiskuje svako povećanje usisne temperature i poboljšava učinkovitost izgaranja.

PREDNOSTI

  • Veća isporučena snaga kao posljedica značajnog poboljšanja izgaranja.
Picture of DIRECT AIR INTAKE

ZNAČAJKE I PREDNOSTI

  • Manje vibracija
  • Ugodan zvuk motora
  • Lagan i kompaktan
  • Jednostavan za korištenje
  • Glatko i odlučno mijenjanje brzina
  • PRECISION CONTROL
  • SELECTIVE ROTATION
  • QUIET OPERATION
  • THREE-WAY STORAGE
  • OVERHEAD TANK
  • TROLL MODE
  • GAS ASSIST
  • AUTOMATIC TRIM
  • GAS ASSIST

PRECISION CONTROL PRECIZAN SUSTAV ELEKTRONSKOG UPRAVLJANJA (Elektronski sustav gasa i mjenjača) OPCIJA: DF350A/325A/300B, DF300AP/250AP, DF200AP/175AP/150AP, DF140BG/115BG

Operacije upravljanja motorom se obavljaju pomoću električnih signala iz udaljene upravljačke stanice a ne uobičajenim mehaničkim sistemom s kablovima.

PREDNOSTI

  • Manje trenja i otpora u usporedbi s mehaničkim tipom koji koristi stvarne upravljačke kabele.
  • U kombinaciji sa sustavom Lean Burn Control, nudi poboljšanu ekonomičnost goriva kroz širok raspon brzina.
  • Dostupno za upravljanje do 6 vanbrodskih motora.
  • Dostupan je rad s 1 ručicom za više vanbrodskih motora. (samo za upravljačku kutiju Top dvostruka (Dual Top Mount).
  • Prekidač "SELECT" i "THROTTLE ONLY" je integriran na kontroler.
  • Sustav automatskog trima dostupan je uz korištenje SMG4/SMD.
Diagram of SUZUKI PRECISION CONTROL(ELECTRONIC THROTTLE AND SHIFT SYSTEMS)
Picture of SUZUKI PRECISION CONTROL(ELECTRONIC THROTTLE AND SHIFT SYSTEMS)

SELECTIVE ROTATION SUZUKI ODABIR SMJERA ROTACIJE DF300AP/250AP, DF200AP/175AP/150AP

Funkcija za odabir redovite ili kontrarotacije na jednom vanbrodskom motoru s opcijskim konektorom i kontrarotirajućim propelerom.

PREDNOSTI

  • Redovita ili kontrarotacija može se koristiti na istom vanbrodskom motoru.
Picture of SUZUKI SELECTIVE ROTATION

QUIET OPERATION TIHI RAD DF350A/325A/300B, DF200AP/175AP/150AP, DF200A/175A/150A, DF140BG/115BG

Buku koja proizlazi iz usisa zraka prigušuje usisni rezonator.

PREDNOSTI

  • Manje buke, čini plovidbu ugodnijom.
Diagram of QUIET OPERATION
DF200A

THREE-WAY STORAGE TRI POLOŽAJA SKLADIŠTENJA DF6A/5A/4A

Primijenjeni dizajn omogućuje da se motori prilikom skidanja s plovila mogu skladištiti u tri različita položaja.

PREDNOSTI

  • Ne morate brinuti o prostoru utovara ili načinu skladištenja.
Diagram of THREE-WAY STORAGE

OVERHEAD TANK SPREMNIK GORIVA NA VRH KUĆIŠTA DF6A/5A/4A

Spremnik goriva integriran na vrh kućišta i nepovratni ventil isporučuje gorivo koristeći gravitaciju.

PREDNOSTI

  • Doprinosi jednostavnom pokretanju.
Picture of OVERHEAD TANK

TROLL MODE SUZUKI SUSTAV PLOVIDBE NA NISKIM OKRETAJIMA* (TROLL MODE SYSTEM) OD DF40A NAVIŠE, Opcija za modele sa daljinskim upravljanjem (sa izuzetkom DF250/225/200, DF250W, DF150W, DF90AWQH)

Ovaj sustav pomaže čamcu da radi na određene raspone brzina pri niskim okretajima.

PREDNOSTI

  • Omogućuje sporu plovidbu bez potrebe za reguliranjem gasa na ručici.
  • Omogućuje vam vrlo preciznu kontrolu na niskim okretajima.
  • Dostupno s prekidačem SMD, SMG4, ili Troll Mode prekidaču
Picture of SUZUKI TROLL MODE SYSTEM(OPTIONAL EQUIPMENT)

GAS ASSIST PLINSKI SUSTAV POMOĆI DF90AWQH, DF60AQH/40AQH, DF30AQH

Omogućuje brzo naginjanje vanbrodskog motora prema gore ili dolje, s minimalnom silom.

AUTOMATIC TRIM AUTOMATSKI TRIM* DF350A/325A/300B, DF300AP/250AP, DF200AP/175AP/150AP, DF140BG/115BG

Automatski trim automatski podešava kut trimiranja ovisno o broju okretaja motora bez potrebe vašeg djelovanja.

PREDNOSTI

  • Ova tehnologija pomaže zadržati odgovarajući položaj i doprinosi postizanju najveće brzine i smanjuje potrošnju goriva.
  • Raspoloživo uz SMD / SMG4

Uživajte u ovoj funkciji sa SMG4. Kako ju koristiti možete saznati iz videa.

Picture of AUTOMATIC TRIM

GAS ASSIST SUZUKI JEDNOSTAVNO UPUĆIVANJE MOTORA OD DF40A NAVIŠE (sa izuzetkom DF250/225/200, DF250W, DF150W)

Jednostavno okrenite ključ i otpustite, a starter ostaje uključen dok se motor ne pokrene. Ovaj sustav nudi lakše pokretanje motora.

ZNAČAJKE I PREDNOSTI

  • Niska potrošnja goriva / manje ispušnih plinova
  • Niski troškovi održavanja
  • Djelatnosti zaštite okoliša
  • LEAN BURN CONTROL SYSTEM
  • BATTERY-LESS ELECTRONIC FUEL INJECTION
  • DUAL INJECTOR
  • SUZUKI CLEAN OCEAN PROJECT

LEAN BURN CONTROL SYSTEM SUZUKI LEAN BURN SUSTAV OD DF9.9B NAVIŠE (sa izuzetkom DF250/225/200, DF150W)

LEAN BURN

Sustav Lean Burn Control System osigurava ispravnu mješavinu goriva i zraka ovisno o uvjetima plovidbe.

PREDNOSTI

  • Znatno poboljšanje uštede goriva pri svim brzinskim rasponima, posebno pri krstarećoj brzini.
  • Zahvaljujući povećanoj učinkovitosti u upotrebi goriva, potrošnja se smanjuje i troškovi spremnika goriva se smanjuju.
Diagram of LEAN BURN CONTROL SYSTEM
  • Podaci korišteni u grafikonima dobiveni su "In-House Suzuki Testing" u uniformnim uvjetima. Rezultati će se razlikovati ovisno o radnim uvjetima (dizajn plovila, veličina, težina, vremenske prilike, itd.)

BATTERY-LESS ELECTRONIC FUEL INJECTION ELEKTRONSKO UBRIZGAVANJE KOJE RADI BEZ AKUMULATORA DF30A/25A, DF20A/15A/9.9B

Ova tehnologija omogućuje brži start, glatkiji rad, i veća ubrzanja bez baterije.

PREDNOSTI

  • Brz i lak start.
  • Čišći rad i ekonomičnija potrošnja goriva.
  • Bolji i glađi odgovor u gotovo svim rasponima rada.
  • Radi bez baterije

DUAL INJECTOR DVOSTRUKI SUSTAV UBRIZGAVANJA DF350A/325A/300B

Dvostruki sustav injektora isporučuje cilindru uvijek u pravom trenutku točnu količinu goriva.

PREDNOSTI

  • Pridonosi visokom stupnju isporučene snage i učinkovitosti u potrošnji.
Picture of DUAL INJECTOR

SUZUKI CLEAN OCEAN PROJECT SUZUKI PROJEKT ČIŠĆI OCEAN (SUZUKI CLEAN OCEAN PROJECT)

Suzuki Project čišći ocean je stvoren da pokaže Suzukijevu predanost smanjenju morskog plastičnog otpada.

Diagram of SUZUKI CLEAN OCEAN PROJECT

Suzukijeva predanost čišćem morskom okolišu

SUZUKI VODI U OSVOJENIM NAGRADAMA ZA INOVACIJE - NMMA Award

Nagrade za inovacije (koje priznaju tehnološke inovacije) koje svake godine dodjeljuje NMMA (National Marine Manufacturers Association) smatraju se među najvišim priznanjima u pomorskoj tehnologiji. Od novih proizvoda pomorske industrije u toj godini, oni se dodjeljuju “proizvodu koji pokazuje tehničko vodstvo, praktičan je i isplativ za korištenje uz niske troškove održavanja, te je uistinu koristan za potrošača.”
Počevši od DT200 Exanté 1987. godine do DF350A 2017.godine, Suzuki vanbrodski motori dobili su ovu nagradu za inovacije ukupno devet puta. Osam od tih nagrada su za četverotaktne vanbrodske motore, što je daleko najviše među proizvođačima vanbrodskih motora.

Awarded Prizes 1987: DT200 Exanté / 1997: DF70 & DF60 / 1998: DF50 & DF40 / 2003: DF250 / 2006: DF300 / 2011: DF50A & DF40A / 2012: DF300AP / 2014: DF30A & DF25A / 2017: DF350A
NAGRADE
1987: DT200 Exanté / 1997: DF70 & DF60 / 1998: DF50 & DF40 / 2003: DF250 / 2006: DF300 / 2011: DF50A & DF40A / 2012: DF300AP / 2014: DF30A & DF25A / 2017: DF350A

SERVISI

VIŠE