MEHANIČKA SERIJA
KOMPAKTNI VISOKOG UČINKA
DF60AV / DF50AV

Opremljen inovativnim inženjeringom, uključujući sustav Lean Burn za štednju goriva. Naši lagani sportski motori su malih dimenzija, ali imaju velike performanse.


Visoka energija okretaja (High Energy Rotation)
Ovi vanbrodski motori opremljeni su nogom projektiranom s konačnim omjerom prijenosa 2,42, većim od standarda u klasi. Kad se ovoj nozi pridoda propeler od 14", sistem prijenosa snage daje eksplozivni potisak.
Suzuki Lean Burn sustav
Suzuki inženjeri razvili su Lean Burn sustav kontrole goriva, koji podešava zrak / gorivo u skladu s uvjetima rada. Sustav značajno poboljšava učinkovitost korištenja goriva u svim radnim područjima, od malih brzina pa sve do brzina krstarenja.
Samopodešavajući lanac distribucije
Lanac razvodnog mehanizma radi u uljnoj kupki, tako da nikada ne treba podmazivanje, te je opremljen automatskim hidrauličkim napinjačem, tako da se uvijek ispravno podešava. Jednostavno, učinkovito i bez troškova održavanja.
Niže emisije, učinkovit rad
Suzuki koristi brojne napredne tehnologije za čišći i učinkovitiji rad, u skladu s Direktivom o rekreativnim plovilima (RCD) - Direktiva 2003 / 44EC Europskog parlamenta i Vijeća, te je dobila ocjenu od tri zvjezdice od California Air Resources Board (CARB).

- Visokokvalitetni DOHC motor s 12 ventila
- Visoka energija okretaja daje snagu za pokretanje i težih brodova
- Vrhunska upravljivost, osobito pri malim brzinama
- Suzuki Lean Burn tehnologija pruža vrhunsku učinkovitost u štednji goriva
- Najlakši i najkompaktniji vanbrodski motori u klasama visokog potiska od 44.1kW (60KS) i 36.8kW (50KS).
- Prema internim istragama od srpnja 2013. godine.
Preuzmite kontrolu s Suzuki vanbrodskim motorima visokog potiska
Visoka energija okretaja
DF60AV / 50AV su inačice visokog potiska standardnih vanbrodskih motora DF60A / 50A s Suzukijevim sustavom visoke energije okretaja. Ovi vanbrodski motori opremljeni su slabijim jedinicama temeljene na one koje se nalaze na modelu DF140A, posebno konstruirane s velikim omjerom prijenosa od 2,42 koji pokreće veći propeler od 14 inča. Sustav osigurava 42% postotno povećanje potiska prema naprijed i 136% u obrnutom smjeru pružajući pogon koji vam je potreban za pokretanje teških brodova. *Ovaj dizajn daje vam precizniji nadzor pri manevriranju, superiorno rukovanje pri maloj brzini, boljem pokretanju i velikoj snazi za kretanje i manevriranje s velikim opterećenjem. Kao što se i očekuje, od Suzukija, oba ova vanbrodska motora dizajnirana su od temelja kako bi bila kompaktna i lagana. U usporedbi s drugim modelima visokog potiska u svojim klasama snage, svaki od njih uzima naslov kao najlakši i najkompaktniji.

- Thrust was statically measured using a stationary test boat running forward at 3,500rpm and reverse at 3,200rpm.

- Acceleration was measured using a test boat with a 600kg load.
*2:Potisak je statički izmjeren pomoću stacionarnog ispitnog plovila u pogonu prema naprijed na 3,500 okr / min i obrnutog na 3,200 okr / min. Podaci su dobiveni putem internog testiranja pod ujednačenim uvjetima. Rezultati mogu varirati ovisno o uvjetima rada (dizajn plovila, veličina, težina, veličina propelera, vremenske prilike itd.)
Mehanički učinkovit DOHC motor sa 12 ventila
(4 ventila po cilindru)
Temeljeni na Suzuki DF60A, DF60AV / 50AV koriste isti liniski trocilindarski motor zapremine 941cm3. Ovaj motor visokih performansi ima kompaktnu glavu s dvostrukim bregastim vratilom (DOHC s 12 ventila) s četiri ventila po cilindru i sustavom usisa zraka optimiziranim za maksimalnu učinkovitost u rasponu visokih okretaja. Kada su inženjeri Suzukija dizajnirali ovaj motor, usredotočili su se na poboljšanje mehaničke učinkovitosti smanjenjem mehaničkih gubitaka. Svaki dio i komponenta su redizajnirani s tim na umu, što je rezultiralo komponentama kao što je uljna pumpa koja omogućuje protok ulja kroz sustav podmazivanja s manje otpora, zadržavajući pokretne dijelove bolje podmazane. Sva smanjenja mehaničkih gubitaka pridonose većoj potrošnji goriva.

Suzuki Lean Burn sustav
Suzuki Lean Burn Control System prvi je put predstavljen na DF90A / 80A / 70A kao inteligentni sustav dostave goriva za četverotaktne vanbrodske motore. Sustav postiže značajna poboljšanja u smanjenju potrošnje goriva. Praćenjem performansi motora i radnih uvjetima u realnom vremenu, sustav predviđa potrebu za gorivom kako bi u motor isporučio mršaviju smjesu goriva. Sustav pruža prednosti u širokom radnom rasponu, osiguravajući značajna poboljšanja u ekonomičnosti potrošnje goriva na malim brzinama i brzini krstarenja. Interna ispitivanja pokazuju da na srednjim brzinama, oba vanbrodska motora pokazuju izvanredna poboljšanja u potrošnji goriva u odnosu na prethodnike koji nisu opremljeni Lean Burn sustavom.
Najkompaktniji / najlakši dizajn
Kada je riječ o projektiranju najlakših i najkompaktnijih četverotaktnih vanbrodskih motora, Suzuki je očito vodeći u industriji. Slijedeći tu tradiciju, DF60AV / 50AV projektirani su iz temelja uzu korištenje dijelova i komponenti koje su dizajnirane da budu što kompaktnije i laganije, a da pritom zadrže svoj funkcionalni integritet. To čini DF60AV i DF50AV najlakšim i najkompaktnijim visoko potisnim vanbrodskim motorima dostupnim u svojoj klasi.
Suzuki sustav jednostavnog upućivanja motora
(Easy Start System)
Startovi su brzi i jednostavni s Suzukijevim sustavom jednostavnog upućivanja motora. Ne morate držati ključ, samo ga jednom okrenite i sustav startera ostaje uključen dok se motor ne pokrene. Sustav pruža glatko i poboljšano pokretanje kako bi vas brže pokrenulo.
Višestruko slijedno ubrizgavanje goriva
Suzuki je pionir u korištenju višestrukog sljednog elektroničkog ubrizgavanja goriva u četverotaktne vanbrodske motore. Ovaj napredni, vremenski provjereni sustav prikuplja operativne podatke iz niza senzora smještenih u ključnim područjima na motoru, obrađuje podatke i izračunava, u realnom vremenu, optimalnu količinu goriva i zraka potrebnu za motor. Nautičari mogu uživati u nesmetanom startu, maksimalnoj radnoj učinkovitosti, odličnoj potrošnji goriva i smanjenim emisijama.
Suzuki sustav plovidbe na niskim okretajima (Troll Mode)
Pruža finu kontrolu nad brojem okretaja motora pri malom broju okretaja, ovaj sustav jednostavan za korištenje je standardan za modele s rudo (ručkom) i dostupan je kao opcija na verzijama daljinskog upravljanja. Neovisna kontrolna sklopka omogućuje podešavanje u koracima od 50 okr / min u rasponu od praznog hoda do 1.200 okr / min. Osim upravljačkog prekidača, koji se može montirati gotovo bilo gdje na konzoli, sustav uključuje tahometar i kompatibilan je sa Suzuki SMIS*3 digitalnim mjeračima ili analognim mjernim instrumentima sa dvostrukom skalom.

*3:Suzuki modularni sustav instrumenata
Samopodešavajući lanac distribucije
Stari DF50 bio je prvi četverotaktni vanbrodski motor koji je imao lanac razvoda a DF60A je bio prvi u klasi 44.1kW (60KS), pa je prirodno da su DF60AV / 50AV opremljeni istiom tehnologijom. Lanac je okupan uljem i opremljen je automatskim hidrauličnim napinjačem koji održava ispravno podešavanje lanca za rad bez potrebe za održavanjem.

Alternator velikog kapaciteta od 19A
DF60A opremljen je snažnim 19A alternatorom koji generira otprilike 11.5A čak i kad motor radi na niskom 1.000 okr / min. U normalnim okolnostima to je dovoljno snage da se u većini situacija ukupna brodska elektronika održi u funkciji tijekom cijelog dana.

Limitator Tilt pozicije
DF60AV / 50AV imaju sustav ograničenja nagiba koji štiti brod od oštećenja do kojih može doći prilikom nagibanja vanbrodskog motora. Dizajn uključuje i funkciju graničnika nagiba i predajnika opreme, te koristi beskonačni, kontinuirani graničnik nagiba koji omogućuje ugradnju izvanbrodskog motora na gotovo bilo koju vrstu plovila.

Suzukijeva antikorozivna zaštita
Suzuki štiti svoje vanbrodske motore od korozije vlastitim, posebno formuliranim antikorozijskim premazom. Nanošenje premaza izravno na aluminijsku površinu izvanbrodskog motora omogućuje maksimalno prijanjanje boje na površinu, kako bi se povećala izdržljivost i zaštitili dijelovi koji su stalno izloženi slanoj vodi.

MODEL | DF60AV |
---|---|
VISINA KRMENOG ZRCALA mm | L:508, X:635 *6 |
UPUĆIVANJE MOTORA | Električno |
TEŽINA kg *4 | L:115, X:118 *6 |
TIP MOTORA | DOHC 12-Ventila |
SUSTAV NAPAJANJA GORIVOM | Višestruko slijedno ubrizgavanje goriva |
BROJ CILINDARA | 3 |
ZAPREMNINA cm3 | 941 |
PROMJER x HOD mm | 72,5 × 76 |
MAKSIMALNA SNAGA kW | 44,1 |
RADNO PODRUČJE PUNOG GASA okr./min | 5.300-6.300 |
KORMILARENJE | Daljinsko |
SPREMNIK ULJA lit. | 2,7 |
SPREMNIK GORIVA lit. | 25 (Opcija) |
SUSTAV PALJENJA | Potpuno transistorski |
ALTERNATOR | 12V 19A |
POSTAVLJANJE MOTORA | Izdvojeni ovijes |
PODEŠAVANJE NAGIBA | Elektični Trim i Tilt |
ODNOS PRIJENOSA | 2,42:1 |
MJENJAČ | F-N-R |
ISPUH | Kroz kućište propelera |
IZBOR PROPELERA (korak) *5 Svi propeleri su sa tri lopatice | 9"-17" |
MODEL | DF50AV |
---|---|
VISINA KRMENOG ZRCALA mm | L:508, X:635 *6 |
UPUĆIVANJE MOTORA | Električno |
TEŽINA kg *4 | L:115, X:118 *6 |
TIP MOTORA | DOHC 12-Ventila |
SUSTAV NAPAJANJA GORIVOM | Višestruko slijedno ubrizgavanje goriva |
BROJ CILINDARA | 3 |
ZAPREMNINA cm3 | 941 |
PROMJER x HOD mm | 72,5 × 76 |
MAKSIMALNA SNAGA kW | 36,8 |
RADNO PODRUČJE PUNOG GASA okr./min | 5.300-6.300 |
KORMILARENJE | Daljinsko |
SPREMNIK ULJA lit. | 2,7 |
SPREMNIK GORIVA lit. | 25 (Opcija) |
SUSTAV PALJENJA | Potpuno transistorski |
ALTERNATOR | 12V 19A |
POSTAVLJANJE MOTORA | Izdvojeni ovijes |
PODEŠAVANJE NAGIBA | Elektični Trim i Tilt |
ODNOS PRIJENOSA | 2,42:1 |
MJENJAČ | F-N-R |
ISPUH | Kroz kućište propelera |
IZBOR PROPELERA (korak) *5 Svi propeleri su sa tri lopatice | 9"-17" |
*4:Težina motora: bez propelera i ulja
*5:Za više informacija obratite se lokalnom zastupniku
*6:Samo DF60AV
Izgled, boje i oprema vanbrodskih motora mogu se razlikovati ovisno o tržištu i vrsti.
Specifikacije se mogu promijeniti bez prethodne najave.
*Podaci o proizvodnji
SERVISI