MEHANIČKA SERIJA

TRI CILINDRA U LINIJI 60-25KS

DF30A / DF25A

DF30A/DF25A

Suzukijevi inženjeri ugradili su u nove linijske trocilindrične DF25A / DF30A vanbrodske motore neke od najboljih Suzukijevih tehnologija, što im daje prednost u klasi koja ih stavlja ispred ostalih. Inženjerski lagani vanbrodski motori odavno su znak Suzukija.

Elektronsko ubrizgavanje koje radi bez akumulatora

DF25A/DF30A imaju potpuno novi linijski tri cilindarski motor zapremine 490 cm3, sa sistemom ubrizgavanja goriva koji radi bez akumulatora. Sistem omogućava trenutan i lagan start, pravilno ubrzavanje bez osjetljivih vibracija.

Otvarači ventila s kugličnim ležajima

DF25SA/DF30A su prvi motori, u svojoj klasi snage, koji koriste kuglične ležajeve na otvaračima ventila. To smanjeno trenje ide u korist povećanja performansi.

Niže emisije, učinkovit rad

Suzukijeve vrlo učinkovite četverotaktne tehnologije proizvode niže emisije koje dopuštaju da vanbrodski motori poput DF25A / 30A udovoljavaju nekim od najstrožih svjetskih emisijskih standarda * 1 uključujući EURO 1 standarde emisije (EU Direktiva 2003 / 44EC) * 2, i dobiju tro-zvjezdanu ocjenu od California Air Resources Board (CARB).

RCD EMISSIONS STANDARDS / ULTRA LOW EMISSION
  1. Usklađenost standarda emisije specifična je za određenu regiju.
  2. Standardi EU-a o emisijama (ispušni plinovi i razine buke) koje su utvrdili Europski parlament i Vijeće.

IBEX Innovatin Awards 2014.

Suzukijevi novi modeli DF25A/DF30A osvojili su prestižnu nagradu za inovacije "IBEX Innovatin Awards" za 2014 g. Osma je to IBEX nagrada koju SUZUKI osvaja za svoje vanbrodske motore, više no ijedan proizvođač motora. IBEX NAGRADA ZA INOVACIJE dodjeljuje se novim proizvodima u brodogradnji koji pokazuju karakterističan tehnološki napredak i pruža praktične i ekonomične prednosti korisniku.

IBEX AWARD

Nagrada Top Product 2014.

Suzukijevi novi modeli DF25A/DF30A osvojili su nagradu „Top Product“ (vrhunski proizvod), magazina nautičke industrije „US Marine Industrial News“. Izbor za nagradu se temelji na mnogim čimbenicima, uključujući inovacije, utjecaj na industriju i kako je proizvod unapredio svoju kategoriju proizvoda. Novi DF25A/DF30A osvojili su nagradu na temelju činjenice da koriste niz novih i inovativnih tehno-loških mogućnosti, te s njihovim uvođenjem na tržište Suzuki je pomaknuo granice onoga što vanbrodski motor malih konjskih snaga može pružati.

TOP PRODUCTS
  • Najlakši u klasi - Zahvaljujući ugradnji nekih od Suzukijevih najboljih tehnologija, motor DF30A postao je najlakši četverotaktni vanbrodski motori raspoloživi u klasi motora 30KS (22KW).*3.
  • Lean Burn Control i ubrizgavanje goriva bez baterije pružaju vodeću učinkovitost u potrošnji goriva u klasi.
  • Prvi motori, u svojoj klasi snage, koji koriste kuglične ležajeve na otvaračima ventila. To smanjeno trenje ide u korist povećanja performansi.
  • Izdvojena pogonska osovina - Malenim pomakom osi pogonske osovine naspram osi cilindara, dobilo se značajno smanjenje bočnog pritiska klipova na stijene cilindra. Rezultat je smanjeno trenje i povećanje radne učinkovitosti.
  • Direktni usis i provjetravanje poklopca motora - Nova izvedba poklopca motora predviđa veću prozračnost što poboljšava hlađenje motora i usis zraka potrebnog za smjesu.
  • LED indikatori za praćenje rada motora vas informiraju o radnim uvjetima.

*3:Prema internim testiranjima od veljače 2014. godine.

TRAJNO I POUZDANO
PERFORMANSE
  • GEAR RATIO
LAKO I UDOBNO
EKOLOŠKO I EKONOMIČNO
  • LEAN BURN
  • BATTERY-LESS FUEL INJECTION

*1 Raspoloživo sa SMD ili SMG4 *2 Raspoloživo sa SMD, SMG4, ili Panel prekidača Troll Mode-a

Opremljeni Suzuki tehnologijom najlakši su vanbrodski motori u klasi

Najlakši u klasi *4

Zahvaljujući ugradnji nekih od Suzukijevih najboljih tehnologija, motori 25A postao je najlakši četverotaktni vanbrodski motori raspoloživi u klasi motora 25KS (18,5KW).*4

*4:Prema internim testiranjima od veljače 2014. godine.

Nova generacija ubrizgavanja goriva (Elektronsko ubrizgavanje koje radi bez akumulatora)

Iznimno kompaktan i lagan sustav ubrizgavanja goriva dizajniran je da se uklopi u ove vanbrodske motore bez dodavanja nepotrebne dimenzije i mase. Štoviše, radi bez baterije i još brže pokreće motor, glatko upravljanje i veće ubrzanje u svim uvjetima.

Suzuki Lean Burn sustav

Ovaj inteligentni sustav za upravljanje gorivom predviđa potrebe za gorivom praćenjem performansi motora i radnih uvjeta kako bi isporučio optimalnu smjesu goriva u motor. Rezultat su izvanredna poboljšanja u potrošnji goriva.

Diagram of Suzuki Lean Burn Control System

Direktni usis i provjetravanje poklopca motora

Novi dizajn poklopca motora osigurava izravni usisni sustav s glatkijim, hladnijim protokom zraka koji povećava radnu učinkovitost motora. To zajedno s novo dizajniranim pročistačem zraka omogućuje veću izlaznu snagu.

Diagram of Direct Intake And Engine Cover Ventilation

U tome osnovnu ulogu ima novi zamašnjak, koji zahvaljuljući posebnim krilcima, optimizira strujanje zraka unutar poklopca motora.

Diagram of Direct Intake And Engine Cover Ventilation

Otvarači ventila s kugličnim ležajima

Ovo su prvi vanbrodski motori u svojoj klasi koji koristi kuglične ležajeve na otvaračima ventila. To mijenja kontakt između bregastog vratila i klackalice od konvencionalnog kliznog djelovanja do djelovanja kotrljanja čime se smanjuje trenje u radu klackalice. To smanjeno trenje ide u korist povećanja performansi.

Diagram of First In Class With Roller Rocker Arms

Izdvojena radilica

Položaj radilice neznatno izvan središta cilindra smanjuje bočni pritisak na stijenku cilindra dok se klip pomiče gore i dolje u cilindru. Rezultat je glatko kretanje klipa, što poboljšava radnu učinkovitost.

Diagram of Offset Crankshaft

Jednostavno pokretanje

Ubrizgavanje goriva omogućuje lakše pokretanje, ali Suzuki ide korak dalje i ubacuje vrlo lagan starter u ove vanbrodske motore. Zahtijevajući manju vučnu snagu, Easy Start Recoil Starter olakšava pokretanje vanbrodskog motora.

Picture of Easy Start Recoil

LED indikatori za praćenje rada motora

LED sustav za praćenje koristi tri LED diode kako bi vas informirao o trenutnim uvjetima rada. Smještene na lako vidljivom mjestu, LED-ovi omogućuju jednostavan nadzor, tako da možete uživati u ugodnom plovidbenom iskustvu.

Picture of Engine Monitoring LED Indicators

Sustav za ispiranje motora slatkom vodom

Da bi se motor zaštitio od oštećenja uzrokovanog solju, pijeskom i prljavštinom koja se može nakupiti u rashladnom sustavu motora, vanbrodski motori opremljeni su lako dostupnim priključkom za ispiranje slatkom vodom kako bi ispiranje sustava hlađenja bilo što jednostavnije i praktičnije.

Picture of Engine Flush Port

Suzuki antikorozivni sustav

Suzuki izvana zaštičuje motore od štetne korozije vlastitim, posebno formuliranim antikorozijskim premazom. Premaz omogućuje povećanje izdržljivost i štiti dijelove koji su stalno izloženi slanoj vodi.

Diagram of Suzuki's Anti Corrosion System
MODELDF30A
VISINA KRMENOG ZRCALA mmS:381, L:508
UPUĆIVANJE MOTORARučno
TEŽINA kg *5S:62, L:63
TIP MOTORAOHC
SUSTAV NAPAJANJA GORIVOMVišestruko slijedno ubrizgavanje goriva, bez akumulatora
BROJ CILINDARA3
ZAPREMNINA cm3490
PROMJER x HOD mm60.4 X 57.0
MAKSIMALNA SNAGA kW22.1
RADNO PODRUČJE PUNOG GASA okr./min5,300 - 6,300
KORMILARENJERudo (ručka)
SPREMNIK ULJA lit.1.5
SPREMNIK GORIVA lit.25
SUSTAV PALJENJADigitalno CDI
ALTERNATOR12V 14A
POSTAVLJANJE MOTORAIzdvojeni ovijes
PODEŠAVANJE NAGIBARučni Trim and Tilt
ODNOS PRIJENOSA2.09:1
MJENJAČF-N-R
ISPUHKroz kućište propelera
IZBOR PROPELERA (korak) *6
Svi propeleri su sa tri lopatice
9"-15"
MODELDF25A
VISINA KRMENOG ZRCALA mmS:381S:381, L:508
UPUĆIVANJE MOTORAElektrično / RučnoRučno
TEŽINA kg *5S:65S:62, L:63
TIP MOTORAOHC
SUSTAV NAPAJANJA GORIVOMVišestruko slijedno ubrizgavanje goriva, bez akumulatora
BROJ CILINDARA3
ZAPREMNINA cm3490
PROMJER x HOD mm60.4 X 57.0
MAKSIMALNA SNAGA kW18.4
RADNO PODRUČJE PUNOG GASA okr./min5,000 - 6,000
KORMILARENJERudo (ručka)
SPREMNIK ULJA lit.1.5
SPREMNIK GORIVA lit.25
SUSTAV PALJENJADigitalno CDI
ALTERNATOR12V 14A
POSTAVLJANJE MOTORAIzdvojeni ovijes
PODEŠAVANJE NAGIBARučni Trim and Tilt
ODNOS PRIJENOSA2.09:1
MJENJAČF-N-R
ISPUHKroz kućište propelera
IZBOR PROPELERA (korak) *6
Svi propeleri su sa tri lopatice
9"-15"

*5:Težina motora: bez propelera i ulja

*6:Za više informacija obratite se lokalnom zastupniku

Izgled, boje i oprema vanbrodskih motora mogu se razlikovati ovisno o tržištu i vrsti.
Specifikacije se mogu promijeniti bez prethodne najave.
*Podaci o proizvodnji

Povrat na osnovnu stranicu modela



SERVISI

VIŠE