DRIVE BY WIRE SERIJA

V6 300-200 KS

DF300AP
DF250AP

DF300AP/DF305AP Stealth Line/250AP

Nagrađivani i uzbudljivi vanbrodski motori, svaki je detaljno konstruiran kako bi vam pružio potrebnu snagu i performanse kada vam je potrebna.

Picture of boat using DF300AP Picture of boat using DF300AP

Dokazana tehnologija

Korištenjem naših naprednih tehnologija ovi V6 vanbrodski motori pružaju vrhunske performanse. Oni imaju dvostruke glave (DOHC) s četiri ventila po cilindru i višestrukim sljednim elektroničkim ubrizgavanjem goriva. Dizajn V-bloka sa 55 ° i izmaknuta (offset) pogonska osovina doprinosi tome da budu iznimno kompaktni. DF300AP, DF250AP pružaju visoke performanse uz promijenjivo vremensko otvaranje ventila (Variable Valve Timing), koje povećava okretni moment u niskom / srednjem rasponu.

DF300AP STEALTH LINE



Posebna verzija DF300AP dio je Suzuki STEALTH LINE™ vanbrodskih motora.
Linija ima poseban smioni stil koji se odlikuje prepoznatljivim stilskim linijama, elegantnom mat crnom završnom obradom i krom crnom grafikom.
Ova nova linija učvršćuje Suzuki Marine kao ultimativni izbor za vanbrodske motore.

Više o STEALTH LINIJI - OVDJE

Stealth Line logo




Vanbrodski motori STEALTH LINE osvojili su nagradu ‘’Top Products 2024’’, za najbolje proizvode 2024. godine, prestižnog časopisa Boating Industry Magazine.
Suzukijeva STEALTH LINE nagrađena je jer Suzuki kontinuirano osluškuje kupce i brodograditelje kako bi im pružila ono što priželjkuju —liniju motora s inovativnim, elegantnim i odvažnim izgledom..

Top Products Award 2024
Picture of Stealth Line

Novi Suzukijev odabir smjera rotacije

Uz naš Precizan sustav elektronskog upravljanja (Suzuki Precision Control) i Lean Burn sustav (Lean Burn Control System), DF300AP i DF250AP imaju i Suzukijev odabir smjera rotacije motora.

U svom standardnom obliku, izvanbrodski motor će raditi u smjeru okretanja kazaljke na satu, koristeći prednji stupanj prijenosa. Sada, promjenom načina rada za prebacivanje stupnjeva prijenosa i dodavanjem kontrarotirajućeg propelera, isti izvanbrodski motor može raditi u načinu kontrarotacije (suprotno od kazaljke na satu).

U načinu kontrarotacije snaga se prenosi preko stupnja prijenosa za vožnju unatrag, koji je promijenjen kako bi mu se dala ista svojstva kao i stupnjevi prijenosa prema naprijed. Ovo je na svijetu prvo takvo tehnološko rješenje vanbrodskih motora.

Samo kad je najbolje, dovoljno je dobro

Naš vodeći asortiman V6 pruža savršenu snagu za obrt, za slobodno vrijeme i za komercijalna plovila. Suzuki je služio kao jedini dobavljač vanbrodskih motora za Olimpijsku i Paraolimpijsku regatu u Londonu 2012. Godine, gdje su se koristili DF300AP i DF200 zajedno s DF140, DF90A i DF40A.

Suzuki prima sedmu nagradu za inovacije NMMA

Kada je riječ o vrhunskoj tehnologiji, Suzuki je uvijek iznova isporučivao tehnološka dostignuća koja su Suzuki vanbrodske motore stavljala na čelo naprednog dizajna izvanbrodskih motora. Prepoznavši DF300AP kao najinovativniji vanbrodski motor uveden u protekloj godini, američko udruženje proizvođaća nautičke industrije (NMMA) dodijelilo je modelu DF300AP prestižnu nagradu za inovacije NMMA za 2012. godinu, što je dovelo sedme pobjede za Suzuki i nakon prošlogodišnje Broj nagrada koje je Suzuki prikupio tijekom godina odražava snažnu želju tvrtke da svojim klijentima pruži najbolje, najinovativnije i najpouzdanije proizvode te prizna izvanredan rad inženjerskog osoblja tvrtke.

TRAJNO I POUZDANO
PERFORMANSE
  • GEAR RATIO
  • OFFSET DRIVESHAFT
  • VARIABLE VALVE TIMING
LAKO I UDOBNO
EKOLOŠKO I EKONOMIČNO
  • LEAN BURN

*1 Raspoloživo sa SMG4 *2 Raspoloživo sa SMG4, ili Panel prekidača Troll Mode-a

Prvi vanbrodski motori na svjetu sa odabirom smjera rotacije

Nagrađeni dizajn integrira i standardnu i kontrarotaciju motora u jednu jedinicu.

Nova izvedba mjenjača u peti motora

U usporedbi s originalnim DF300, najveće promjene koje ćete naći na ovim vanbrodskim motorima nalaze se u izvedbi mjenjača u peti motora, koja je redizajnirana za Suzuki odabir smjera rotacije (Selective Rotation) - prva svjetska integracija standardnih i kontrarotirajućih modela u jednu jedinicu. Sustav se sastoji od novog rasporeda pogonskog zupčanika u peti motora i preklopniku koji se nalazi unutar samog motora, što omogućuje odabir da se propeler vrti u lijevom ili desnom smjeru bez pregradnje ili dogradnje.
Kao i DF300, DF300AP / 250AP koriste agresivan omjer završnog prijenosa od 2.08: 1, što im omogućuje okretanje propelera promjera 406 mm (16 inča), dostupnog u različitim veličinama koraka za optimalne performanse na širokom rasponu plovila. Promjene u dizajnu zupčanika osiguravaju veću izdržljivost, a dodavanje dvosmjernog dovoda vode mijenja protok vode u sustav hlađenja radi povećane učinkovitosti hlađenja.

Picture of New Lower Unit

Suzuki odabir smjera rotacije
(Suzuki Selective Rotation)

Velika plovila, opremljena višestrukim vanbrodskim motorima, spajaju motore sa uobičajenim smjerom rotacije sa motorima u kontrarotaciji kako bi plovilo lakše zadržalo pravac i na ravnoj kobilici. Suzukijeva inovativna funkcija odabira smjera rotacije eliminira potrebu nabavke protu-rotacijskog modela motora. Ugrađeni poseban, jedinstven dizajn zupčanika, vratila i ležajeva u peti motora omogućuje pouzdan rad i učinkovitu rotaciju u bilo kojem smjeru,* Suzuki je prvi to omogućio posebnim, jedinstvenim dizajnom zupčanika, vratila i ležajeva u mjenjaču u peti motora, koji su dizajnirani da pouzdano i učinkovito rade u standardnim ili kontrarotacijskim smjerovima.

SUZUKI SELECTIVE ROTATION
Diagram of Suzuki Selective Rotation

Dvostruki usis vode

Sustav hlađenja motora oslanja se na vodu koja se dovodi kroz usisnike vode na nozi motora. Korištenjem ove dvostruke konfiguracije s malim ulazom vode povećava se protok vode u nozi motora, što daje veću učinkovitost hlađenja. Postavljanje ulaznih otvora u prednjem dijelu noge dovodi do veće opskrbe vodom, osobito pri velikim brzinama, ulaz postavljen niže omogućuje motorima DF300AP / 250AP rad u uvjetima plitke vode.

Diagram of Two-way Water Inlet

Vrhunska trajnost

Zbog dodatka odabira smjera rotacije, zupčanici u donjoj jedinici su redizajnirani korištenjem različite legure i nešto većih promjera, čime je postignuta veća krutost. Zupčanici su posebno toplinski obrađeni čime su postali posebnorlo izdržljivi.

Picture of Superior Durability

Novo dizajnirana peta motora

DF300AP / 250AP imaju redizajnirano kučište pete motora s malim zupčanicima, razvijeno kako bi se smjestili novi zupčanici koji se koriste u Suzuki odabir smjera rotacije. Samo kučište je zapravo veće od prethodnog modela kako bi se osigurao prostor za zupčanike veće izdržljivosti, ali je dizajnirano s glatkijim, hidrodinamičkim oblikom koji mu omogućuje kretanje kroz vodu s manje otpora te veću učinkovitost. Područja s najvećim otporom prikazana su crvenom bojom na donjim slikama. Usporedba pokazuje da novi dizajn omogućuje da peta motora sječe vodu s manje otpora.

Diagram of Newly Designed Low DragGear Case

Veliki direktan usis zraka s separatorom vode

DF300AP / 250AP su dizajnirani s velikim ulazom zraka za maksimiziranje protoka zraka u motor kako bi se dobila maksimalna izlazna snaga. Povećani protok zraka proizvodi više okretnog momenta, u područiju niskog do srednjeg režima rada, i pruža širok raspon snage koji je potreban za vanbrodski motor. Suzuki je također dizajnirao sustav s separatorom vode, koji pomaže u odvajanju vode iz elektroničkog kućišta leptira za gas i toplinskog štita motora.

Diagram of Large Air Intake with Water Separator

Suzuki Lean Burn sustav

Suzukijev inovativni Lean Burn tehnologija (Lean Burn Control System) prvi je put predstavljen na DF90A / 80A /. Sustav predviđa potrebu za gorivom u skladu s radnim uvjetima, što omogućuje da motor radi na učinkovitijoj mješavini goriva, koristeći omjer siromašnog zraka i goriva. Iskazuje svoje prednosti u širokom radnom rasponu, osiguravajući značajna poboljšanja u potrošnji goriva od malih brzina do režima krstarenja. Kombinirajući ovaj sustav s Suzuki sustavom preciznog elektronskog upravljanja (Suzuki Precision Control) sustavom prebacivanja stupnjeva prijenosa, nautičar može precizno kontrolirati broj okretaja motora za poboljšanu potrošnju goriva u širem radnom području. Ova kombinacija također pruža glatke prijelaze snage kroz cijeli raspon broja okretaja. Interno testiranje pokazuje da kod krstarenja DF300AP ima 14% nižu potrošnju goriva od prijašnjeg DF300, bez ikakvog žrvovanja snage i performansi.

Diagram of Suzuki's Lean Burn Control System
Podaci koji su korišteni u grafikonima dobiveni su testiranjem unutar tvrtke pod ujednačenim uvjetima. Rezultati će varirati ovisno o uvjetima rada (dizajn plovila, veličina, težina, vremenske prilike itd.)

Čistiji, učinkovitiji rad
Suzukijeva napredna četverotaktna tehnologija pruža čišći i učinkovitiji rad koji je u skladu s Direktivom o rekreativnim plovilima (RCD) - Direktiva 2003 / 44EC Europskog parlamenta i Vijeća, te je dobio ocjenu od tri zvjezdice od California Air Resources Board (CARB).

EURO 1 Emissions Standards(Directive 2003/44EC)Label / CARB Three-Star Label

Suzuki precizan sustav elektronskog upravljanja
(Electronic Throttle and Shift Systems)

Suzuki Precision Control je tehnološki napredan upravljački sustav temeljen na računalima koji zamjenjuje mehaničke kontrolne kabele (koji se nalaze u konvencionalnim kontrolnim sustavima) s elektroničkim ožičenjem koje eliminira izvor trenja i otpora. Dok uživate u laganom gasu i prebacivanju s minimalnim trenjem, računalo sustava obrađuje i odašilje naredbe u stvarnom vremenu aktuatorima u motoru koji tada pružaju preciznu kontrolu gasa s glatkijim, odlučnim pomacima. To je najočitije u području niskih okretaja, gdje je rad primjetno glatko i točno. Kada se kombinira s Suzukijevim Lean Burn sustavom, omogućuje kontrolu protoka goriva i zraka kako bi se povećala granica upravljanja brojem okretaja, a time se smanjuje potrošnja goriva u širokom radnom području. Suzuki precizan sustav elektronskog upravljanja također ima ugrađene sustave koji pomažu u zaštiti motora od oštećenja zbog pogrešnog rukovanja, a njegova izvedba i jednostavno ožičenje olakšavaju instalaciju, smanjujući i vrijeme potrebno za postavljanje i podešavanje. Sustav nudi preciznu kontrolu za jednostruku, dvostruku ili trostruku motorizaciju, kao i za rad s dvostrukim stanicama.

Diagram of Suzuki Precision Control (Electronic Throttle and Shift Systems)
Picture of Suzuki Precision Control (Electronic Throttle and Shift Systems)

Suzukijeva napredna tehnologija krajnji učinak sa sustavom promijenjivog vremena otvaranja ventila (Variable Valve Timing)

Suzukijevi inženjeri dizajnirali su 4.0-litreni V6 motor s agresivnim profilom grebena radilice koji daje maksimalnu snagu i performanse pri visokim okretajima. Pri povezivanju tog profila s Suzukijevim naprednim sustavom promjenjivog vremena otvaranja ventila (VVT), DF300AP / 250AP isporučuje dodatni okretni moment koji je potreban vanbrodskim motorima za ubrzavanje u niskom i srednjem radnom rasponu. VVT to postiže podešavanjem vremena otvaranja usisnih ventila, omogućujući im da se otvore prije nego što su ispušni ventili potpuno zatvoreni, stvarajući trenutno preklapanje u vremenu kada su oba seta ventila otvorena. Koristeći VVT, ovo preklapanje se može povećati ili smanjiti mijenjanjem vremena usisavanja s bregastom osovinom što rezultira optimalnim vremenskim rasporedom za rad u malom i srednjem režimu.

Diagram of Suzuki's Advanced Technology Delivers the Utmost in Performance VVT (Variable Valve Timing)

Kućište prigušnice sfernog otvora

Tijelo prigušnice, od 81 mm sfernog otvora, izravnava turbulentni protok zraka u motoru koji se javlja kad se gas počne otvarati. Pružanje boljeg protoka zraka tijekom ubrzanja rezultira povećanom kontrolom gasa i stabilnim radom motora pri niskim okretajima.

Diagram of Spherical Bore Throttle Body

O2 senzor kontrole s povratnom vezom

Oba motora DF300AP i DF250AP opremljeni su O2 senzorom kontrole s povratnom vezom, sustav koji omogućuje čišće i stabilnije emisije. Sustav kontrolira omjer zraka i goriva u svakom radnom području motora i daje optimalnu količinu goriva motoru bez obzira na broj okretaja u minuti.

Hladnjak goriva

Što je gorivo gušće to su bolje performanse. Kod vanbrodskih motora DF300AP / 250AP u sustavu dostave goriva ugrađen je hladnjak za gorivo koji hladi gorivo prije ulaska u motor. Osiguravanje optimalnog napajanja gorivom dovodi do boljeg izgaranja i boljih performansi.

Usisni kolektor duge staze

Još jedna značajka poboljšanja performansi na modelu DF300AP / 250AP je podešeni usisni kolektor dugih staza. Koristeći duge usisne cijevi podešene da osiguraju glatki protok zraka u motoru, sustav osigurava DF300AP / 250AP poboljšan rad kod niskih režima snage.

Diagram of Long Track Intake Manifold

Senzor za otkrivanje vode u smjesi goriva

Voda u gorivu može dovesti do problema koji uključuju loše izgaranje, manju izlaznu snagu i koroziju. Suzuki sustav za detekciju vode dizajniran je kako bi pomogao u zaštiti motora od vlage u gorivu pomoću filtra za gorivo koji detektira vodu kako bi upozorio operatera s vizualnim i zvučnim upozorenjima kada je voda prisutna u gorivu. Filter je također dizajniran za vizualnu provjeru vode.

Picture of Suzuki Water Detecting System
MODELDF300AP*3
VISINA KRMENOG ZRCALA mmX: 635, XX: 762
UPUĆIVANJE MOTORAElektrično
TEŽINA kg *5X: 290, XX:299
TIP MOTORADOHC 24-Ventila
SUSTAV NAPAJANJA GORIVOMVišestruko slijedno ubrizgavanje goriva
BROJ CILINDARAV6 (55 stupnjeva)
ZAPREMNINA cm34.028
PROMJER x HOD mm98 × 89
MAKSIMALNA SNAGA kW220,7
RADNO PODRUČJE PUNOG GASA okr./min5.700-6.300
KORMILARENJEDaljinsko
SPREMNIK ULJA lit.8.0
SUSTAV PALJENJAPotpuno transistorski
ALTERNATOR12V 54A
POSTAVLJANJE MOTORAIzdvojeni ovijes
PODEŠAVANJE NAGIBAElektični Trim i Tilt
ODNOS PRIJENOSA2.08:1
MJENJAČF-N-R (Drive-by-Wire)
ISPUHKroz kućište propelera
IZBOR PROPELERA (korak)*2
Svi propeleri su sa tri lopatice
15"-27.5"
MODELDF250AP*3
VISINA KRMENOG ZRCALA mmX: 635, XX: 762
UPUĆIVANJE MOTORAElektrično
TEŽINA kg *5X: 290, XX:299
TIP MOTORADOHC 24-Ventila
SUSTAV NAPAJANJA GORIVOMVišestruko slijedno ubrizgavanje goriva
BROJ CILINDARAV6 (55 stupnjeva)
ZAPREMNINA cm34.028
PROMJER x HOD mm98 × 89
MAKSIMALNA SNAGA kW184
RADNO PODRUČJE PUNOG GASA okr./min5.500-6.100
KORMILARENJEDaljinsko
SPREMNIK ULJA lit.8.0
SUSTAV PALJENJAPotpuno transistorski
ALTERNATOR12V 54A
POSTAVLJANJE MOTORAIzdvojeni ovijes
PODEŠAVANJE NAGIBAElektični Trim i Tilt
ODNOS PRIJENOSA2.08:1
MJENJAČF-N-R (Drive-by-Wire)
ISPUHKroz kućište propelera
IZBOR PROPELERA (korak)*2
Svi propeleri su sa tri lopatice
15"-27.5"
  1. Težina motora: bez propelera i ulja
  2. Za više informacija obratite se lokalnom zastupniku
  3. Suzuki odabir smjera rotacije

Izgled, boje i oprema vanbrodskih motora mogu se razlikovati ovisno o tržištu i vrsti.
Specifikacije se mogu promijeniti bez prethodne najave.
*Podaci o proizvodnji

Povrat na osnovnu stranicu modela



SERVISI

VIŠE