DRIVE BY WIRE SERIJA
V6 300-200 KS
DF250AUN
SUZUKI DF250 AUN: TEHNOLOŠKI, BRZ, ELEGANTAN, JEDINSTVEN
Savršena ravnoteža između elegancije, sportskog duha, performansi i tehnologije.
Dokazana tehnologija
Suzuki DF250 AUN, novi model u kojem stilski i tehnološki detalji čine razliku.
Korištenjem naših naprednih tehnologija ovaj V6 vanbrodski motor pruža vrhunske performanse. On ima dvostruku glavu (DOHC) s četiri ventila po cilindru i višestrukim sljednim elektroničkim ubrizgavanjem goriva. Dizajn V-bloka sa 55° i izmaknuta (Offset) pogonska osovina što doprinosi tome da bude iznimno kompaktan. DF250AUN pruža visoke performanse uz promijenjivo vremensko otvaranje ventila (Variable Valve Timing), koje povećava okretni moment u niskom / srednjem rasponu.
- TRAJNO I POUZDANO
- LAKO I UDOBNO
*1 Raspoloživo sa SMG4 *2 Raspoloživo sa SMG4, ili Panel prekidača Troll Mode-a
Nova izvedba poklopca motora
Drugi novi element u usporedbi sa modelom Suzuki V6 u ponudi leži u dizajnu poklopca motora, koji je stilski evoluirao i u isto vrijeme redizajniran kako bi sadržavao drugačiji sustav za uvođenje i filtriranje zraka potrebnog za izgaranje: novi dinamički usisnik nalazi se na vrhu rešetke, pogoduje njegovom protoku tijekom usisavanja, a sustav filtriranja čini ga još čišćim, bez onih čestica vode sadržanih u spreju generiranom plovidbom, što može smanjiti učinkovitost samog izgaranja, a također i trajanje toplinske jedinice.
Nova izvedba stopala motora
Što se tiče performansi, Suzuki DF250AUN predstavlja novo stopalo koje karakterizira dizajn koji dodatno smanjuje trenje u vodi.
Podnožje DF250AUN dizajnirano je s asimetričnom perajom, koja smanjuje trenje i poboljšava stabilnost pri okretanju. Nadalje, profil mjenjača, položaj i profil filtera za vodu su modificirani kako bi se poboljšalo iskustvo plovidbe i otpornost na kavitaciju. Ovaj izvanbrodski motor također ima čvršće gornje nosače za poboljšanje stabilnosti pri brzini.
Dvostruki usis vode
Sustav hlađenja motora oslanja se na vodu koja se dovodi kroz usisnike vode na nozi motora. Korištenjem ove dvostruke konfiguracije s malim ulazom vode povećava se protok vode u nozi motora, što daje veću učinkovitost hlađenja. Postavljanje ulaznih otvora u prednjem dijelu noge dovodi do veće opskrbe vodom, osobito pri velikim brzinama, ulaz postavljen niže omogućuje motoru DF250AUN rad u uvjetima plitke vode.
Suzuki Lean Burn sustav
Suzukijeva Lean Burn tehnologija (Lean Burn Control System) predviđa potrebu za gorivom u skladu s radnim uvjetima, što omogućuje da motor radi na učinkovitijoj mješavini goriva, koristeći omjer siromašnog zraka i goriva. Iskazuje svoje prednosti u širokom radnom rasponu, osiguravajući značajna poboljšanja u potrošnji goriva od malih brzina do režima krstarenja. Kombinirajući ovaj sustav s Suzuki sustavom preciznog elektronskog upravljanja (Suzuki Precision Control) sustavom prebacivanja stupnjeva prijenosa, nautičar može precizno kontrolirati broj okretaja motora za poboljšanu potrošnju goriva u širem radnom području. Ova kombinacija također pruža glatke prijelaze snage kroz cijeli raspon broja okretaja.
Čistiji, učinkovitiji rad
Suzukijeva napredna četverotaktna tehnologija pruža čišći i učinkovitiji rad koji je u skladu s Direktivom o rekreativnim plovilima (RCD) - Direktiva 2003 / 44EC Europskog parlamenta i Vijeća, te je dobio ocjenu od tri zvjezdice od California Air Resources Board (CARB).
Suzuki precizan sustav elektronskog upravljanja
(Electronic Throttle and Shift Systems)
Suzuki Precision Control je tehnološki napredan upravljački sustav temeljen na računalima koji zamjenjuje mehaničke kontrolne kabele (koji se nalaze u konvencionalnim kontrolnim sustavima) s elektroničkim ožičenjem koje eliminira izvor trenja i otpora. Dok uživate u laganom gasu i prebacivanju s minimalnim trenjem, računalo sustava obrađuje i odašilje naredbe u stvarnom vremenu aktuatorima u motoru koji tada pružaju preciznu kontrolu gasa s glatkijim, odlučnim pomacima. To je najočitije u području niskih okretaja, gdje je rad primjetno glatko i točno. Kada se kombinira s Suzukijevim Lean Burn sustavom, omogućuje kontrolu protoka goriva i zraka kako bi se povećala granica upravljanja brojem okretaja, a time se smanjuje potrošnja goriva u širokom radnom području. Suzuki precizan sustav elektronskog upravljanja također ima ugrađene sustave koji pomažu u zaštiti motora od oštećenja zbog pogrešnog rukovanja, a njegova izvedba i jednostavno ožičenje olakšavaju instalaciju, smanjujući i vrijeme potrebno za postavljanje i podešavanje. Sustav nudi preciznu kontrolu za jednostruku, dvostruku ili trostruku motorizaciju, kao i za rad s dvostrukim stanicama.
Suzukijeva napredna tehnologija krajnji učinak sa sustavom promijenjivog vremena otvaranja ventila (Variable Valve Timing)
Suzukijevi inženjeri dizajnirali su 4.0-litreni V6 motor s agresivnim profilom grebena radilice koji daje maksimalnu snagu i performanse pri visokim okretajima. Pri povezivanju tog profila s Suzukijevim naprednim sustavom promjenjivog vremena otvaranja ventila (VVT), DF250AUN isporučuje dodatni okretni moment koji je potreban vanbrodskim motorima za ubrzavanje u niskom i srednjem radnom rasponu. VVT to postiže podešavanjem vremena otvaranja usisnih ventila, omogućujući im da se otvore prije nego što su ispušni ventili potpuno zatvoreni, stvarajući trenutno preklapanje u vremenu kada su oba seta ventila otvorena. Koristeći VVT, ovo preklapanje se može povećati ili smanjiti mijenjanjem vremena usisavanja s bregastom osovinom što rezultira optimalnim vremenskim rasporedom za rad u malom i srednjem režimu.
O2 senzor kontrole s povratnom vezom
Oba motora DF300AP i DF250AP opremljeni su O2 senzorom kontrole s povratnom vezom, sustav koji omogućuje čišće i stabilnije emisije. Sustav kontrolira omjer zraka i goriva u svakom radnom području motora i daje optimalnu količinu goriva motoru bez obzira na broj okretaja u minuti.
Senzor za otkrivanje vode u smjesi goriva
Voda u gorivu može dovesti do problema koji uključuju loše izgaranje, manju izlaznu snagu i koroziju. Suzuki sustav za detekciju vode dizajniran je kako bi pomogao u zaštiti motora od vlage u gorivu pomoću filtra za gorivo koji detektira vodu kako bi upozorio operatera s vizualnim i zvučnim upozorenjima kada je voda prisutna u gorivu. Filter je također dizajniran za vizualnu provjeru vode.
MODEL | DF250AUN |
---|---|
VISINA KRMENOG ZRCALA mm | X: 635 |
UPUĆIVANJE MOTORA | Električno |
TEŽINA kg *5 | X: 290 |
TIP MOTORA | DOHC 24-Ventila |
SUSTAV NAPAJANJA GORIVOM | Višestruko slijedno ubrizgavanje goriva |
BROJ CILINDARA | V6 (55 stupnjeva) |
ZAPREMNINA cm3 | 4.028 |
PROMJER x HOD mm | 98 × 89 |
MAKSIMALNA SNAGA kW | 184 |
RADNO PODRUČJE PUNOG GASA okr./min | 5.700-6.300 |
KORMILARENJE | Daljinsko |
SPREMNIK ULJA lit. | 8.0 |
SUSTAV PALJENJA | Potpuno transistorski |
ALTERNATOR | 12V 54A |
POSTAVLJANJE MOTORA | Izdvojeni ovijes |
PODEŠAVANJE NAGIBA | Elektični Trim i Tilt |
ODNOS PRIJENOSA | 2.08:1 |
MJENJAČ | F-N-R (Drive-by-Wire) |
ISPUH | Kroz kućište propelera |
IZBOR PROPELERA (korak)*2 Svi propeleri su sa tri lopatice | 15"-27.5" |
- Težina motora: bez propelera i ulja
- Za više informacija obratite se lokalnom zastupniku
Izgled, boje i oprema vanbrodskih motora mogu se razlikovati ovisno o tržištu i vrsti.
Specifikacije se mogu promijeniti bez prethodne najave.
*Podaci o proizvodnji
Povrat na osnovnu stranicu modela
SERVISI