DRIVE BY WIRE SERIJA

V6 300-200 KS

DF250AUN

DF350AP/DF325AP

SUZUKI DF250 AUN: TEHNOLOŠKI, BRZ, ELEGANTAN, JEDINSTVEN
Savršena ravnoteža između elegancije, sportskog duha, performansi i tehnologije.

Picture of boat using DF300AP/DF250AP Picture of boat using DF250AUN

Dokazana tehnologija

Suzuki DF250 AUN, novi model u kojem stilski i tehnološki detalji čine razliku.
Korištenjem naših naprednih tehnologija ovaj V6 vanbrodski motor pruža vrhunske performanse. On ima dvostruku glavu (DOHC) s četiri ventila po cilindru i višestrukim sljednim elektroničkim ubrizgavanjem goriva. Dizajn V-bloka sa 55° i izmaknuta (Offset) pogonska osovina što doprinosi tome da bude iznimno kompaktan. DF250AUN pruža visoke performanse uz promijenjivo vremensko otvaranje ventila (Variable Valve Timing), koje povećava okretni moment u niskom / srednjem rasponu.

TRAJNO I POUZDANO
PERFORMANSE
  • GEAR RATIO
  • OFFSET DRIVESHAFT
  • VARIABLE VALVE TIMING
LAKO I UDOBNO
EKOLOŠKO I EKONOMIČNO
  • LEAN BURN

*1 Raspoloživo sa SMG4 *2 Raspoloživo sa SMG4, ili Panel prekidača Troll Mode-a

Nova izvedba poklopca motora

Drugi novi element u usporedbi sa modelom Suzuki V6 u ponudi leži u dizajnu poklopca motora, koji je stilski evoluirao i u isto vrijeme redizajniran kako bi sadržavao drugačiji sustav za uvođenje i filtriranje zraka potrebnog za izgaranje: novi dinamički usisnik nalazi se na vrhu rešetke, pogoduje njegovom protoku tijekom usisavanja, a sustav filtriranja čini ga još čišćim, bez onih čestica vode sadržanih u spreju generiranom plovidbom, što može smanjiti učinkovitost samog izgaranja, a također i trajanje toplinske jedinice.

Novi poklopac motora

Nova izvedba stopala motora

Što se tiče performansi, Suzuki DF250AUN predstavlja novo stopalo koje karakterizira dizajn koji dodatno smanjuje trenje u vodi.
Podnožje DF250AUN dizajnirano je s asimetričnom perajom, koja smanjuje trenje i poboljšava stabilnost pri okretanju. Nadalje, profil mjenjača, položaj i profil filtera za vodu su modificirani kako bi se poboljšalo iskustvo plovidbe i otpornost na kavitaciju. Ovaj izvanbrodski motor također ima čvršće gornje nosače za poboljšanje stabilnosti pri brzini.

Nova peta motora

Dvostruki usis vode

Sustav hlađenja motora oslanja se na vodu koja se dovodi kroz usisnike vode na nozi motora. Korištenjem ove dvostruke konfiguracije s malim ulazom vode povećava se protok vode u nozi motora, što daje veću učinkovitost hlađenja. Postavljanje ulaznih otvora u prednjem dijelu noge dovodi do veće opskrbe vodom, osobito pri velikim brzinama, ulaz postavljen niže omogućuje motoru DF250AUN rad u uvjetima plitke vode.

Diagram of Two-way Water Inlet

Suzuki Lean Burn sustav

Suzukijeva Lean Burn tehnologija (Lean Burn Control System) predviđa potrebu za gorivom u skladu s radnim uvjetima, što omogućuje da motor radi na učinkovitijoj mješavini goriva, koristeći omjer siromašnog zraka i goriva. Iskazuje svoje prednosti u širokom radnom rasponu, osiguravajući značajna poboljšanja u potrošnji goriva od malih brzina do režima krstarenja. Kombinirajući ovaj sustav s Suzuki sustavom preciznog elektronskog upravljanja (Suzuki Precision Control) sustavom prebacivanja stupnjeva prijenosa, nautičar može precizno kontrolirati broj okretaja motora za poboljšanu potrošnju goriva u širem radnom području. Ova kombinacija također pruža glatke prijelaze snage kroz cijeli raspon broja okretaja.

Čistiji, učinkovitiji rad
Suzukijeva napredna četverotaktna tehnologija pruža čišći i učinkovitiji rad koji je u skladu s Direktivom o rekreativnim plovilima (RCD) - Direktiva 2003 / 44EC Europskog parlamenta i Vijeća, te je dobio ocjenu od tri zvjezdice od California Air Resources Board (CARB).

EURO 1 Emissions Standards(Directive 2003/44EC)Label / CARB Three-Star Label

Suzuki precizan sustav elektronskog upravljanja
(Electronic Throttle and Shift Systems)

Suzuki Precision Control je tehnološki napredan upravljački sustav temeljen na računalima koji zamjenjuje mehaničke kontrolne kabele (koji se nalaze u konvencionalnim kontrolnim sustavima) s elektroničkim ožičenjem koje eliminira izvor trenja i otpora. Dok uživate u laganom gasu i prebacivanju s minimalnim trenjem, računalo sustava obrađuje i odašilje naredbe u stvarnom vremenu aktuatorima u motoru koji tada pružaju preciznu kontrolu gasa s glatkijim, odlučnim pomacima. To je najočitije u području niskih okretaja, gdje je rad primjetno glatko i točno. Kada se kombinira s Suzukijevim Lean Burn sustavom, omogućuje kontrolu protoka goriva i zraka kako bi se povećala granica upravljanja brojem okretaja, a time se smanjuje potrošnja goriva u širokom radnom području. Suzuki precizan sustav elektronskog upravljanja također ima ugrađene sustave koji pomažu u zaštiti motora od oštećenja zbog pogrešnog rukovanja, a njegova izvedba i jednostavno ožičenje olakšavaju instalaciju, smanjujući i vrijeme potrebno za postavljanje i podešavanje. Sustav nudi preciznu kontrolu za jednostruku, dvostruku ili trostruku motorizaciju, kao i za rad s dvostrukim stanicama.

Diagram of Suzuki Precision Control (Electronic Throttle and Shift Systems)
Picture of Suzuki Precision Control (Electronic Throttle and Shift Systems)

Suzukijeva napredna tehnologija krajnji učinak sa sustavom promijenjivog vremena otvaranja ventila (Variable Valve Timing)

Suzukijevi inženjeri dizajnirali su 4.0-litreni V6 motor s agresivnim profilom grebena radilice koji daje maksimalnu snagu i performanse pri visokim okretajima. Pri povezivanju tog profila s Suzukijevim naprednim sustavom promjenjivog vremena otvaranja ventila (VVT), DF250AUN isporučuje dodatni okretni moment koji je potreban vanbrodskim motorima za ubrzavanje u niskom i srednjem radnom rasponu. VVT to postiže podešavanjem vremena otvaranja usisnih ventila, omogućujući im da se otvore prije nego što su ispušni ventili potpuno zatvoreni, stvarajući trenutno preklapanje u vremenu kada su oba seta ventila otvorena. Koristeći VVT, ovo preklapanje se može povećati ili smanjiti mijenjanjem vremena usisavanja s bregastom osovinom što rezultira optimalnim vremenskim rasporedom za rad u malom i srednjem režimu.

Diagram of Suzuki's Advanced Technology Delivers the Utmost in Performance VVT (Variable Valve Timing)

O2 senzor kontrole s povratnom vezom

Oba motora DF300AP i DF250AP opremljeni su O2 senzorom kontrole s povratnom vezom, sustav koji omogućuje čišće i stabilnije emisije. Sustav kontrolira omjer zraka i goriva u svakom radnom području motora i daje optimalnu količinu goriva motoru bez obzira na broj okretaja u minuti.

Senzor za otkrivanje vode u smjesi goriva

Voda u gorivu može dovesti do problema koji uključuju loše izgaranje, manju izlaznu snagu i koroziju. Suzuki sustav za detekciju vode dizajniran je kako bi pomogao u zaštiti motora od vlage u gorivu pomoću filtra za gorivo koji detektira vodu kako bi upozorio operatera s vizualnim i zvučnim upozorenjima kada je voda prisutna u gorivu. Filter je također dizajniran za vizualnu provjeru vode.

Picture of Suzuki Water Detecting System
MODELDF250AUN
VISINA KRMENOG ZRCALA mmX: 635
UPUĆIVANJE MOTORAElektrično
TEŽINA kg *5X: 290
TIP MOTORADOHC 24-Ventila
SUSTAV NAPAJANJA GORIVOMVišestruko slijedno ubrizgavanje goriva
BROJ CILINDARAV6 (55 stupnjeva)
ZAPREMNINA cm34.028
PROMJER x HOD mm98 × 89
MAKSIMALNA SNAGA kW184
RADNO PODRUČJE PUNOG GASA okr./min5.700-6.300
KORMILARENJEDaljinsko
SPREMNIK ULJA lit.8.0
SUSTAV PALJENJAPotpuno transistorski
ALTERNATOR12V 54A
POSTAVLJANJE MOTORAIzdvojeni ovijes
PODEŠAVANJE NAGIBAElektični Trim i Tilt
ODNOS PRIJENOSA2.08:1
MJENJAČF-N-R (Drive-by-Wire)
ISPUHKroz kućište propelera
IZBOR PROPELERA (korak)*2
Svi propeleri su sa tri lopatice
15"-27.5"
  1. Težina motora: bez propelera i ulja
  2. Za više informacija obratite se lokalnom zastupniku

Izgled, boje i oprema vanbrodskih motora mogu se razlikovati ovisno o tržištu i vrsti.
Specifikacije se mogu promijeniti bez prethodne najave.
*Podaci o proizvodnji

Povrat na osnovnu stranicu modela



SERVISI

VIŠE