DRIVE BY WIRE SERIJA
ČETIRI CILINDRA U LINIJI 200-150 KS
DF175AP / DF150AP

Vrhunske performanse i značajke stavljaju novi DF175AP / 150AP u rang iznad ostalih.


Suzukijev odabir smjera rotacije
Suzuki odabir smjera rotacije, prva je tehnologija na svjetu koja omogućuje prebacivanje iz standardnog smjera okretanja i rotacije propelera u kontrarotaciju. Tehnologija je prvi put uključena u ovoj klasi motora. Nakon postavljanja dva ili više vanbrodskih motora na plovilo, izvanbrodski motor se može prebaciti u kontrarotaciji samo promjenom načina rada mjenjača i ugradnjom propelera suprotnog smjera rotacije.*1.
- Posavjetujte se s lokalnim zastupnikom prije promjene standardne rotacije u kontrarotaciju (ili obrnuto).
Opcionalni konektor i dodatni propeler potrebni su za promjenu rotacije vanbrodskih motora.
Suzuki precizan sustav elektronskog upravljanja
Precizna kontrola gasa s glatkijim, odlučnim prebacivanjem se ostvaruje usvajanjem Suzuki Preciznim sustavom elektronskog upravljanja. To je tehnološki napredni računalni sustav upravljanja koji zamjenjuje mehaničke kontrolne kabele (koji se koriste u konvencionalnim kontrolnim sustavima) s elektroničkim ožičenjem, što eliminira izvor trenja i otpora. U kombinaciji s Suzukijevim Lean Burn controlnim sustavom ostvaruje poboljšanje u potrošnji goriva u širokom radnom rasponu od niske brzine do brzine krstarenja.
- Suzuki "Big Block" linijski četverocilindrični motor koristi velikih 2.867 cm3 zapremine i visoki omjer kompresije za postizanje 129.0kW (175PS) / 110.0kW (150PS) uz impresivno ubrzanje i niski okretni moment.
- Senzor kucanja (detonacija), O2 senzor kontrole sa povratnom vezom i senzor za otkrivanje vode u smjesi goriva, osiguravaju veću pouzdanost u radu.
- Variable Valve Timing System (VVT) povećava zakretni moment niskog do srednjeg raspona broja okretaja i osigurava visoka ubrzanja.
- Višestupanjski usisni sustav poboljšava vrhunske performanse.
- Usisni rezonator dodatno smanjuje buku pri radu za tiši motor.
- Sustav paljenja bez ključa nudi jednostavno pokretanje bez stresa i spriječava krađu.
- Biserna nebularna crna završna obrada (Pearl Nebular Black finish) i 3D simboli daju ovim vanbrodskim motorima profinjen izgled.
- TRAJNO I POUZDANO
- LAKO I UDOBNO
*1 Raspoloživo sa SMG4 *2 Raspoloživo sa SMG4, ili Panel prekidača Troll Mode-a
Napredna tehnologija za performanse
Big Block – visokoperformantni motor
Razvoj novih DF175AP / 150AP linijskoh cetverocilindarskih četverotaktnih motora temelji se na velikom bloku (big block) 2.867cm3 zapremine. Motor DOHC sa po četiri ventila po cilindru pruža visoke performanse. Velika zapremina omogućuje postizanje iznimnog ubrzanja i brzinu, uz to naši inženjeri su se pobrinuli da konačne dimenzije izvanbrodskih motora budu što kompaktnije i laganije.
Oba vanbrodska motora imaju neke od najboljih Suzukijevih naprednih tehnologija koje su razvijene kako bi povečale performanse motora.
Visoki omjer kompresije 10,2: 1
i najveća zapremina u klasi *2
Kompresija i zapremina igraju važnu ulogu u isporuci performansi i izlaznoj snazi. Zapremina ima izravan učinak na ubrzanje i okretni moment, tako da će veća zapremina općenito poboljšati oba. Veći omjeri kompresije omogućuju motoru da dobije više iz procesa izgaranja, što rezultira značajnim poboljšanjima u performansama i snazi. Oslanjajući se na bogato iskustvo i stručnost u izgradnji motocikala, Suzukijevi inženjeri su kombinirali zapreminu od 2.867 cm3 (najveći u svojoj klasi vanbrodskih motora) s visokim omjerom kompresije od 10,2: 1 kako bi dobili izvrsne performanse od tih kompaktnih motora.
*2:do kolovoza 2016.
Suzuki odabir smjera rotacije
(Suzuki Selective Rotation)
Velika plovila, opremljena višestrukim vanbrodskim motorima, spajaju motore sa uobičajenim smjerom rotacije sa motorima u kontrarotaciji kako bi plovilo lakše zadržalo pravac i na ravnoj kobilici. Suzukijeva inovativna funkcija odabira smjera rotacije eliminira potrebu nabavke kontrarotacijskog modela motora. Ugrađeni poseban, jedinstven dizajn zupčanika, vratila i ležajeva u peti motora omogućuje pouzdan rad i učinkovitu rotaciju u bilo kojem smjeru. Dostupan i za DF175AP i za DF150AP rad s kontrarotacijom zahtijeva opcijski prekidač za aktiviranje koji se povezuje s krugom unutar motora plus ugradnja propelera kontrarotacije*1.

*1:Posavjetujte se s prodavačem prije promjene standardne rotacije u kontrarotaciju (ili obrnuto).
Opcionalni prekidač i dodatni propeler potrebni su za promjenu rotacije vanbrodskih motora.

Polu-direktni usis zraka (Semi-Direct Air Intake System)
Ispod modernog poklopca motora nalaze se brojne funkcije koje poboljšavaju performanse motora. Oba motora DF175AP i DF150AP opremljeni su sustavom polu-direktnog usisa zraka koji dovodi hladniji zrak izravno u višestupanjski usisni sustav. Motori koji udišu hladniji zrak mogu učinkovitije djelovati, što rezultira većim ubrzanjem i vrhunskom brzinom. Poklopci također imaju priključke na vrhu, koji omogućuju rotirajućem zamašnjaku guranje toplog zraka iz unutrašnjosti poklopca prema vani, što pomaže u smanjenju temperature unutar poklopca.


Napredna tehnologija za bolje performanse i lagano upravljanje
Suzuki Precizan sustav elektronskog upravljanja (elektronički sustav upravljanja gasom i mjenjačem)
Suzuki Precision Control je tehnološki napredan upravljački sustav temeljen na računalima koji zamjenjuje mehaničke kontrolne kabele (koji se nalaze u konvencionalnim kontrolnim sustavima) s elektroničkim ožičenjem koje eliminira izvor trenja i otpora. Dok uživate u laganom gasu i mjenjanjem s minimalnim trenjem, računalo sustava obrađuje i odašilje naredbe u stvarnom vremenu aktuatorima u motoru koji pružaju preciznu kontrolu gasa s glatkijim, odlučnim radom mjenjača. To je najočitije u području niskih okretaja, gdje je rad primjetno glađe i točnije. Kada se kombinira s Suzukijevim Lean Burn sustavom, omogućuje kontrolu protoka goriva i zraka kako bi se povećala granica upravljivog broja okretaja, čime se smanjuje potrošnja goriva u širokom radnom području.
Sustav nudi preciznu kontrolu za jednostruke, dvostruke, trostruke ili četverostruke pogone, kao i za rad s dvostrukim stanicama.

Suzuki Lean Burn sustav
Suzuki Lean Burn sustav je inteligentni sustav za dostavu goriva koji postiže izvanredna smanjenja u potrošnji goriva čineći štedljivim vanbrodskim motorima učinkovitijim. Sustav koristi 32-bitni ECM za praćenje performansi motora i radnih uvjeta u stvarnom vremenu, te predviđa potrebu za gorivom i isporučuje mršavu, precizniju mješavinu goriva u cijelom rasponu rada motora. Rezultati pokazuju značajna poboljšanja u ekonomičnosti potrošnje goriva u čitavom područiju brzina, uključujući brzinu krstarenja gdje se motor koristi većinu vremena.

Sustav balansiranja
Jedna od karakteristika koje su zajedničke za in-line četverocilindrične motore pri radu na visokom broju okretaja je sekundarna vibracija koja je usmjerena u smjeru kretanja klipa. Da bi neutralizirali ovu vibraciju, inženjeri Suzukija koriste sekundarni sustav balansiranja koji suprotstavlja kretanje klipa horizontalnim gibanjem. Da bi se to postiglo, balanser je podijeljen na lijevu i desnu sekciju koja se okreće u suprotnom smjeru dvostruko brže od radilice, učinkovito se suprotstavljajući sekundarnim vibracijama postižući glatki rad motora.
O2 senzor kontrole sa povratnom vezom
O2 senzor provjerava razinu ulaznog kisika u motor i osigurava da ECM optimalno upravlja smjesom gorivo/zrak u svrhu postizanja maksimalne učinkovitosti i optimalnih performansi kroz cijelo područje rada motora.
Rezonator (Tihi rad)
Ispušni sustav motora je dobro poznat izvor buke motora, ali drugi, često previđeni izvor je usisni razvodnik. Zrak koji je usisan u usisni razvodnik pri velikim brzinama može proizvesti oštar zvuk. DF175AP / DF150AP sadrži rezonator usisnika zraka koji stišava tu buku i daje izuzetno tih rad.

Senzor kucanja (detonacija)
senzor detonacija nadzire izgaranje kako bi ECM-u osigurao informacije potrebne za precizno upravljanje timingom motora za optimalne performanse. Osim povećanja izlazne snage, sustav također povećava trajnost motora.
Sustav potisnog nosača
Oba modela DF175AP i DF150AP sadrže kombinaciju mekog tipa i gumenih nosača s visokim potiskom na gornjim i donjim nosačima kako bi se smanjile vibracije motora i osigurao stabilan rad. Gumeni nosači od mekog tipa koriste se za apsorbiranje vibracija generiranih u praznom hodu kroz raspon od 2 000 okr / min, dok gumeni nosači visokog potiska osiguravaju stabilan rad pod visokim opterećenjima, povećavajući snagu i performanse.
Sustav promjenjivog vremena otvaranja ventila (VVT)
Sustav promjenjivog vremena otvaranja ventila koristi se na mnogim Suzukijevim visokokvalitetnim vanbrodskim motorima kako bi se postigle visoke performanse u punom opsegu rada izvanbrodskog motora, uz zadržavanje prednosti koje pruža četverotaktna tehnologija. Sustav započinje s inovativnim profilom s utorom koji je dizajniran za postizanje maksimalne snage i performansi pri visokim okretajima. Sustav promjenjivog vremena otvaranja ventila koristi se za mijenjanje vremena usisavanja kako bi se optimiziralo vrijeme za rad na niskom do srednjem rasponu snage. To omogućuje motoru da isporuči maksimalnu izlaznu snagu kroz cijeli radni raspon, što daje veći okretni moment od i osigurava snažno ubrzanje. Cijeli se proces odvija automatski ostavljajući vas da uživate u snazi i performansama.
Tihi rad
Suzuki četverotaktni vanbrodski motori odavno su poznati po iznimno tihom radu. Suzukijevi inženjeri osmislili su metode da učine vanbrodski pogon što moguće tiši.
Višestupanjski usisni sustav (MSI)
Prava količina zraka u cilindru ima veliki utjecaj na performanse. Visoke brzine obično zahtijevaju veći volumen zraka, niske brzine manji. Višestupanjski indukcijski sistem to zadovolja. Na niskim okretajima, zrak ulazi kroz dužu cijev - bolje izgaranje kod niskog broja okretaja. Kod većeg broja okretaja otvara se ventil izravnog dovoda (kraći put i veća količina zraka) - povećava sposobnost motora da radi učinkovitije pri visokim okretajima, a što rezultira većom snagom motora.

Izmaknuta pogonska osovina - Offset Drive Shaft
Suzuki, pionir je korištenja offset pogonskog vratila na četverotaktnim vanbrodskim motorima. Korišten na svim Suzuki četverotaktnim pogonima od DF70A na više, ovaj dizajn postavlja radilicu ispred pogonske osovine istodobno pomicanjem središta gravitacije vanbrodskog motora prema naprijed. Iako dizajn uvelike doprinosi ukupnoj kompaktnosti izvanbrodskog motora i povećanim performansama snage, on također pomiče osovinu inercije motora u točku gdje su vibracije motora minimalne, iznad gornjeg nosača motora, čime se znatno smanjuju vibracije. Ovi vanbrodski motori također uključuju dvostupanjsku redukciju zupčanika ukupnog agresivnog omjera prijenosa 2.50:1, dizajniranu tako da maksimalno iskoristi snagu koju proizvode ovi visokoučinkoviti motori.




- Podaci korišteni u grafikonima dobiveni su putem "In-house Suzuki testiranja" pod ujednačenim uvjetima. Rezultati će varirati ovisno o uvjetima rada (dizajn plovila, veličina, težina, vremenske prilike itd.)
Napredna elektronika
32-bitni upravljački modul motora (ECM)
I DF175AP i DF150AP koriste 32-bitni ECM (upravljački modul motora) koji osigurava precizno upravljanje radom motora, osobito sustavom paljenja i dostave goriva. Ovaj snažni kompjutor nadgleda i obrađuje ključne podatke prikupljene u stvarnom vremenu iz niza senzora smještenih u područjima koja su ključna za rad motora. Ti senzori uključuju senzor apsolutnog tlaka u razvodniku, senzor položaja radilice, senzor temperature usisnog zraka, senzor položaja mjenjača, senzor položaja leptira, senzor temperature zida cilindra, senzor položaja bregastog vratila i senzor temperature ispušnog kolektora. Pomoću tih podataka računalo isporučuje preciznu kontrolu sustava paljenja motora i goriva, održavajući optimalnu iskru i opskrbu gorivom u svim uvjetima rada.
Alternatori s visokim izlazom
Danas plovbila su opremljena širokom lepezom elektronike koja za rad zahtijeva veliki protok energije. DF200A je opremljen alternatorom projektiranim tako da proizvede većinu svoje maksimalne snage od 44A (12V) s motorom koji radi na niskoj razini od 1000 okr / min - što je dovoljno za većinu okolnosti.

Višestruko sljedno ubrizgavanje goriva
Suzuki s lansiranjem svojeg originalnog DF70 / 60 1997. godine, pionir je u korištenju elektroničkog ubrizgavanja goriva u četverotaktne vanbrodske motore. Gorivo se ubrizgava u cilindar pod visokim tlakom, a prema naredbama iz 32-bitnog računala ECM-a. Sustav donosi poboljšanu potrošnju goriva, oštrije ubrzanje i smanjene štetne emisije. Time zadovoljava propise o emisijama u skladu s Direktivom o rekreacijskim plovilima (RCD), Direktivom 2003 / 44EC Europskog parlamenta i Vijeća, te je dobio ocjenu tri zvjezdice od Kalifornijskog odbora za zračne resurse (CARB).
Suzuki sustav paljenja bez ključa*3
Suzukijev novi sustav paljenja bez ključa (Keyless Start) koristi daljinski ključ koji prenosi pristupni kod u sustav pokretanja motora. Sve dok imate taj ključ kod sebe sve što trebate učiniti je stajati unutar jednog metra od konzole, spojiti kabel za hitno prebacivanje, uključiti glavni prekidač, zatim pokrenuti vanbrodski motor pritiskom na gumb daljinskog ključa. S daljinskim ključem koji ostaje sigurno u vašem džepu, sustav nudi jednostavan rad uz istodobno smanjenje rizika od gubitka ključa. Sustav također osigurava izvrsnu zaštitu od krađe jer se izvanbrodski motor neće pokrenuti bez odgovarajućeg pristupnog koda. Daljinski ključ pluta tako ukoliko vam ispadne, možete ga lako dohvatiti.

*3:Dostupnost se može razlikovati u nekim regijama. Za više informacija kontaktirajte vašeg lokalnog zuastupnika.
Vodeno hlađeni regulator napona s izolatorom
Vodom hlađeni regulator napona ugrađen u vanbrodski motori raspršuje toplinu u regulatoru kako bi se povećala trajnost. Sustav punjenja akumulatora također ima funkciju izolatora koja omogućuje korištenje dvije baterije. Sustav dijeli električnu struju na dva kruga i dizajniran je da zaštiti glavnu bateriju u slučaju da se pod-baterija isprazni.
Kutija s osiguračima
Osigurači za električni sustav izvanbrodskog motora smješteni su u jednu kutiju koja se nalazi sa strane izvanbrodskog motora. Ovakvo rješenje pojednostavljuje vanjštinu motora i pruža jednostavan pristup.

Limitator Tilt pozicije
Da bi se brod i motor zaštitili od oštećenja koja se mogu pojaviti pri nagibu motora, vanbrodski motora ima korisnički podesivi prekidač nagiba koji sprečava naginjanje izvanbrodskog motora iznad predodređene pozicije.

Dvostruki sustav za ispiranje slatkom vodom
Tijekom vremena, sol, pijesak i nakupljanje nečistoća mogu ograničiti protok u sustavu hlađenja koji uzrokuje štetu. Kako bi se spriječilo takvo nakupljanje, motor je opremljen s dva priključka za ispiranje pomoću slatkovodne vode. To omogućuje ispiranje rashladnog sustava što je lakše moguće. S jednim priključkom koji se nalazi na stražnjoj strani kućišta, a drugi na prednjoj ploči, uvijek ćete imati jednostavan pristup sustavu za ispiranje, bez obzira je li brod u vodi ili izvan vode.

Senzor za otkrivanje vode u smjesi goriva
Voda u gorivu može dovesti do problema koji uključuju loše izgaranje, manju izlaznu snagu i koroziju. Suzuki sustav za detekciju vode dizajniran je kako bi pomogao u zaštiti motora od vlage u gorivu pomoću filtra za gorivo koji detektira vodu kako bi upozorio operatera s vizualnim i zvučnim upozorenjima kada je voda prisutna u gorivu. Filter je također dizajniran za vizualnu provjeru vode.

Suzukijeva antikorozivna zaštita
Kako bi ih zaštitio od korozije, Suzuki štiti svoje vanbrodske motore vlastitom posebnom antikorozivnom zaštitom - Suzuki Anti-Corrosion Finish. Primijenjena izravno na aluminijsku leguru izvanbrodskog motora, ova završna obrada osigurava maksimalno prijanjanje na aluminijsku površinu. Nanošeni epoksii temeljni premaz, metalik završni sloji i prozirni sloj akrilnih vlakana, čini tretman protiv korozije učinkovitim, štiteći one dijelove aluminijske legure izvanbrodskog motora koji su stalno izloženi slanoj vodi.

MODEL | DF175AP *6 |
---|---|
VISINA KRMENOG ZRCALA mm | L:508, X:635 |
UPUĆIVANJE MOTORA | Električno |
TEŽINA kg *5 | L:236, X:241 |
TIP MOTORA | DOHC 16-Ventila |
SUSTAV NAPAJANJA GORIVOM | Višestruko slijedno ubrizgavanje goriva |
BROJ CILINDARA | 4 |
ZAPREMNINA cm3 | 2.867 |
PROMJER x HOD mm | 97 × 97 |
MAKSIMALNA SNAGA kW | 129 |
RADNO PODRUČJE PUNOG GASA okr./min | 5.500-6.100 |
KORMILARENJE | Daljinsko |
SPREMNIK ULJA lit. | 8.0 |
SUSTAV PALJENJA | Potpuno transistorski |
ALTERNATOR | 12V 44A |
POSTAVLJANJE MOTORA | Izdvojeni ovijes |
PODEŠAVANJE NAGIBA | Elektični Trim i Tilt |
ODNOS PRIJENOSA | 2.50:1 |
MJENJAČ | F-N-R |
ISPUH | Kroz kućište propelera |
IZBOR PROPELERA (korak)*2 Svi propeleri su sa tri lopatice | 15"-27.5" |
MODEL | DF150AP *6 |
---|---|
VISINA KRMENOG ZRCALA mm | L:508, X:635 |
UPUĆIVANJE MOTORA | Električno |
TEŽINA kg *5 | L:236, X:241 |
TIP MOTORA | DOHC 16-Ventila |
SUSTAV NAPAJANJA GORIVOM | Višestruko slijedno ubrizgavanje goriva |
BROJ CILINDARA | 4 |
ZAPREMNINA cm3 | 2.867 |
PROMJER x HOD mm | 97 × 97 |
MAKSIMALNA SNAGA kW | 110 |
RADNO PODRUČJE PUNOG GASA okr./min | 5.000-6.000 |
KORMILARENJE | Daljinsko |
SPREMNIK ULJA lit. | 8.0 |
SUSTAV PALJENJA | Potpuno transistorski |
ALTERNATOR | 12V 44A |
POSTAVLJANJE MOTORA | Izdvojeni ovijes |
PODEŠAVANJE NAGIBA | Elektični Trim i Tilt |
ODNOS PRIJENOSA | 2.50:1 |
MJENJAČ | F-N-R |
ISPUH | Kroz kućište propelera |
IZBOR PROPELERA (korak)*2 Svi propeleri su sa tri lopatice | 15"-27.5" |
*4:Težina motora: bez propelera i ulja
*5:Pojedinosti o propeleru potražite kod lokalnog zastupnika
*6:Suzuki odabir smjera rotacije
Izgled, boje i oprema vanbrodskih motora mogu se razlikovati ovisno o tržištu i vrsti.
Specifikacije se mogu promijeniti bez prethodne najave.
*Podaci o proizvodnji
PROMOTIVNI VIDEO
Povrat na osnovnu stranicu modela
SERVISI